PracaGrupypl.praca.dyskusje › odprawa - wyliczenie

  • 1. Data: 2003-09-09 17:18:10
    Temat: odprawa - wyliczenie
    Od: "Quit" <q...@p...onet.pl>

    Witam, mam maly problem z odprawa dla zwolnionego pracownika. Nalezy mu sie
    3 m-czna odprawa. Wynagrodzenie wg stawki godzinowej
    lipiec'03 - 1.075,20 (wynagrodznie z za przepracowany czas) - 21 dni
    przepracowal na 23 (2 dni urlopu ), podane wynagrodzenie jest pomniejszone o
    wynagr. za urlop, ktore "nie wchodzi" do podstawy
    czerwiec'03 - nie pracowal, bo caly m-c by na urlopie 0 dni na 20, nie ma
    wiec wynagrodzenia "wchodzacego" do podstawy
    maj'03 - 1.616,00 przepracowal 20 dni na 20
    kwiecien 03' - 1.075,20 za przepracownay czas 21 dni na 21, premia
    uznaniowa: 2.080,00

    Pytanie brzmi: czy odprawe liczona tak jak urlop z 3 m-cy, nalezy wyliczyc
    "biorac" do podstawy 7'03, 6'03, 5'03 czylo kwote 2.691,20 (suma zaz te 2
    m-ce i "pusty" czerwiec), czy nalezyc sie "cofnac" jeszcze o miesiac i do
    podstawy ujac kwiecien'03? i wtedy do podstawy przyjac sume 5.846,40?

    Pomozcie, bo mam problem.

  • 2. Data: 2003-09-09 20:11:11
    Temat: Re: odprawa - wyliczenie
    Od: "Małgorzata Baster" <m...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Quit" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pomozcie, bo mam problem.
    >
    > Odprawę z tytułu zwolnienia z przyczyn leżących po stronie zakłau pracy
    liczy się jak ekwiwalent za urlop.

  • 3. Data: 2003-09-09 20:12:26
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > m-ce i "pusty" czerwiec), czy nalezyc sie "cofnac" jeszcze o miesiac i do
    > podstawy ujac kwiecien'03? i wtedy do podstawy przyjac sume 5.846,40?

    Witam
    Odprawy liczy się na ogół jak za ekwiwalent urlopowy a ten liczy się inaczej
    jak wynagrodzenie urlopowe. Przypuszczam że wynagrodzenie miesięczne tej osoby
    jest zmienne.Zapoznaj się z
    Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 8 stycznia 1997 r. w
    sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego, ustalania i
    wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pieniężnego za urlop
    (Dz. U. Nr 2 z 9 stycznia 1997 r., poz. 14 oraz
    Dz. U. Nr 214 z 17 grudnia 2002 r., poz. 1810)
    W podstawie możesz ująć kwiecień , nic się nie będzie działo, wartość za jeden
    dzień ekwiwalentu będzie bardziej wiarygodna. Zyczę powodzenia.