PracaGrupypl.praca.dyskusjeodmowa podjęcia pracy › odmowa podjęcia pracy
    From: Tommy <"tommy[beztego]"@mm.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: odmowa podjęcia pracy
    Date: Tue, 25 Apr 2006 13:16:31 +0200

    Witam,

    Mam następujący problem. Jestem osobą bezrobotną, po maturze (liceum
    ogólnokształcące) i kilku kursach elektronicznych. Od około roku jestem
    bez pracy i jestem zarejestrowany w Urzędzie Pracy. Dziś otrzymałem list
    z urzędu informujący mnie iż znaleziono dla mnie pracę i mam się zgłosić
    do urzędu po szczegóły. Sprawa wygląda tak, że tym urzędzie pracuje
    osoba mi nieprzyjazna i już wielokrotnie mi groziła, że znajdzie mi
    "odpowiednią" pracę. Obawiam się więc, że praca przeznaczona dla mnie
    będzie miała charakter robót publicznych lub interwencyjnych. Czy mam
    prawo w takim przypadku odmówić podjęcia pracy jeśli nie jest ona
    adekwatna do moich kwalifikacji? Słyszałem, że trzykrotna odmowa
    pozbawia mnie statusu osoby bezrobotnej.

    Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam,
    Tomek