PracaGrupypl.praca.dyskusje › odejscie z pracy a urlop

  • 1. Data: 2004-03-16 14:31:30
    Temat: odejscie z pracy a urlop
    Od: "Emil2" <e...@n...mail.com>

    Po chorobowym chce odejsc z pracy. Mam jednak sporo urlopu przyslugujacego w
    tym roku. Czy pracodawca mi go udzieli przed odejsciem, bo tak nakazuje
    prawo, czy tez bedzie to zalezalo od jego dobrej woli ?

    Ekwiwalenty pieniezne nie wchodza w gre, nie zgodzi sie na to pracodawca.

  • 2. Data: 2004-03-16 14:46:49
    Temat: Re: odejscie z pracy a urlop
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik Emil2 napisał:

    > Po chorobowym chce odejsc z pracy. Mam jednak sporo urlopu przyslugujacego w
    > tym roku. Czy pracodawca mi go udzieli przed odejsciem, bo tak nakazuje
    > prawo, czy tez bedzie to zalezalo od jego dobrej woli ?

    Powiem tak : moze ci go udzielic, ale nie musi, zalezy to od jego dobrej
    woli, natomiast jezeli pozostana ci dni niewykorzystanego urlopu to musi
    wyplacic ekwiwalent pieniezny

    > Ekwiwalenty pieniezne nie wchodza w gre, nie zgodzi sie na to pracodawca.

    nie ma, ze sie nie zgodzi sie. Jezeli nie wykorzystasz urlopu do dnia
    dnia zakonczenia pracy, to MUSI ci wyplacic ekwiwalent pieniezny

    W razi jakichkolwiek klopotow strasz Sadem Pracy, wygrana 100%.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie