PracaGrupypl.praca.dyskusjeodejście z firmy › odejście z firmy
  • Data: 2006-01-30 12:13:39
    Temat: odejście z firmy
    Od: "Mis" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie?, pracuję w firmie informatycznej, ale z pewnych względów chcę
    odejść. Jestem na kontrakcie, tzn. mam swoją firmę i wystawiam co miesiąc
    faktury. Sytuacja jest taka że teoretycznie nie mam podpisanego żednego
    kontraktu, ale kiedyś wydrukowałem takowy, podpisałem go i zaniosłem
    szefowi. Ten go nie podpisał i nie zwrócił mi kopii. CZy w taki wypadku mogę
    zamknąć komputer i nic nikomu nie mówić wyjść z firmy ??