PracaGrupypl.praca.dyskusje › nowy serwis z opiniami o pracodawcach

  • 1. Data: 2005-07-19 07:40:04
    Temat: nowy serwis z opiniami o pracodawcach
    Od: "pracownicy.com" <p...@p...com>

    Witam!

    Polecam zajrzec do nowego serwisu
    http://www.pracownicy.com

    Zachecam do opisania swojego obecnego lub bylych pracodawcow. Jesli
    jestes zadowolony z obecnego pracodawcy napisz o tym. Warto doceniac
    tego typu firmy. Z drugiej strony jesli jakas firma nie szanuje
    pracownikow to takze warto o tym napisac. Po co maja sie inni nabrac?

    kontakt: p...@p...com

  • 2. Data: 2005-07-19 14:28:03
    Temat: Re: nowy serwis z opiniami o pracodawcach
    Od: Piotr <s...@r...com>

    pracownicy.com napisał(a):

    > Polecam zajrzec do nowego serwisu
    > http://www.pracownicy.com

    Pomysł mi się podoba ale widzę że liczba zgłoszeń niewielka. Może
    pracownicy boją się wpisywać (podanie lat pracy w pewnych warunkach może
    ich identyfikować).

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2005-07-19 17:13:38
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    > http://www.pracownicy.com

    eee, wzorowales sie na polskim eBayu? fuj...
    gdzie jest lista wszystkich pracodawców?
    pomysl genialny.

  • 4. Data: 2005-07-19 17:39:59
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Jul 2005 19:13:38 +0200, bezrobotny napisał(a):

    > gdzie jest lista wszystkich pracodawców?

    Faktycznie - lepszym rozwiazaniem byloby wyswietlenie listy,
    podział alfabetyczny, plus wyszukiwanie, zamiast obecnej formy
    (tylko wyszukiwania).

    > pomysl genialny.

    Popieram ;).
    --
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-07-19 20:40:57
    Od: Piotr <s...@r...com>

    no i jakaś moderacja by się przydała bo już zaczynają bzdury wpisywać..

  • 6. Data: 2005-07-25 08:22:07
    Od: pracownicy <p...@p...com>

    Piotr wrote:

    > Pomysł mi się podoba ale widzę że liczba zgłoszeń niewielka. Może
    > pracownicy boją się wpisywać (podanie lat pracy w pewnych warunkach może
    > ich identyfikować).

    Lata pracy to pole nieobowiazkowe. Mozna je wpisac ale jesli ktos nie
    chce to nie musi.

    pozdrowienia
    pracownicy.com

  • 7. Data: 2005-07-25 08:24:19
    Od: pracownicy <p...@p...com>

    Galathea wrote:

    > Faktycznie - lepszym rozwiazaniem byloby wyswietlenie listy,
    > podział alfabetyczny, plus wyszukiwanie, zamiast obecnej formy
    > (tylko wyszukiwania).

    Dziekujemy za opinię. Pomyslimy nad tym ;)

    pozdrowienia
    pracownicy.com