PracaGrupypl.praca.dyskusje › nowa umowa o pracę /dzieło

  • 11. Data: 2002-05-13 16:01:29
    Temat: Re: nowa umowa o pracę /dzieło
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Nieuczciwością byłoby, gdyby tego nie uzgodnił z pracownikami. Skoro
    > uzgadnia, to jest uczciwy. Duptaś łaski mu nie robi, nie chce pracować na
    > tych warunkach, to go wypieprzy i zatrudni innych.

    jak sie umowie z pracownikami ze nie placimy podatkow i ZUSow tylko
    daje im do lapki po 800 PLN to tez bede uczciwy?
    oczywiscie jak sie nie zgodza, to znajde sobie takich co sie zgodza...
    :-p

    ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 12. Data: 2002-05-13 16:02:56
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > To ja moze zacytuje ze slownika j. polskiego:

    > Zlodziej - ten ktory dopuszcza sie kradziezy
    > Kradziez - 'dokonane bez wiedzy prawowitego właściciela bezprawne zabranie
    > jego własności; złodziejstwo'

    > Jak wiec wyraznie widac - nie odprowadzanie podatkow nie jest kradzieza.

    tak jak wynoszenie roznych rzeczy z zakladow panstwowych, czyli niczyich?

    chyba jednak podatki, skladki ubezpieczeniowe do kogos naleza...

    pozdrawiam

    romekk

  • 13. Data: 2002-05-13 16:09:06
    Od: f...@k...net.pl (Jan Dziewulski)

    Roman Kubik wrote:

    > tak jak wynoszenie roznych rzeczy z zakladow panstwowych, czyli niczyich?
    >
    > chyba jednak podatki, skladki ubezpieczeniowe do kogos naleza...

    -----------------
    Jak wyraznie widac slownik j. polskiego nie jest doskonaly :-)

    Dziewulski

    ---
    Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
    http://www.promocja.kki.pl/radio.html
    ---

  • 14. Data: 2002-05-13 16:09:16
    Od: f...@k...net.pl (Jan Dziewulski)

  • 15. Data: 2002-05-15 11:18:54
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Jag napisał:
    (...)
    > Nieuczciwością byłoby, gdyby tego nie uzgodnił z pracownikami. Skoro
    > uzgadnia, to jest uczciwy. Duptaś łaski mu nie robi, nie chce pracować na
    > tych warunkach, to go wypieprzy i zatrudni innych.

    Zawieranie umów niezgodnych z prawem czyni je nieważnymi. Zawieranie
    takich umów w celu osiągnięcia korzyści majątkowej jest przestępstwem.

    Dogbert

  • 16. Data: 2002-05-15 11:20:35
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz 'Merlin' Kolinko napisał:
    (...)
> [...]
    > jego własności; złodziejstwo'
    >
    > Jak wiec wyraznie widac - nie odprowadzanie podatkow nie jest kradzieza.

    podatek VAT jest pobierany w imieniu skarbu państwa, więc jest jego
    własnością; kto go nie odprowadza w należytej wysokości kradnie własność
    skarbu państwa.

    Dogbert