PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wysokość wynagrodzenia

  • 1. Data: 2002-05-06 15:24:21
    Temat: Wysokość wynagrodzenia
    Od: "Silmar" <s...@t...pl>

    Czy gdzieś w sieci można sprawdzić jakie są płace dla informatyków w rejonie
    Poznania?
    Mam zamiar zapytać szefa o ewentualną podwyżkę i chciałbym wiedzieć o ile
    mogę poprosić.

    Silmar

  • 2. Data: 2002-05-06 16:43:32
    Temat: Re: Wysokość wynagrodzenia
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    Użytkownik "Silmar" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Poznania?
    > Mam zamiar zapytać szefa o ewentualną podwyżkę i chciałbym wiedzieć o ile

    Nie wiem, gdzie w Sieci, ale miesiecznik Profit w kwietniowym numerze
    opublikowal taka liste plac dla poszczegolnych wojewodztw. Nie moge go
    nigdzie wygrzebac w moim balaganie, ale sprobuj poszukac papierowego Profitu
    z kwietnia.

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 3. Data: 2002-05-06 17:19:32
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 May 2002 17:24:21 +0200, "Silmar" <s...@t...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >Poznania?
    >Mam zamiar zapytać szefa o ewentualną podwyżkę i chciałbym wiedzieć o ile

    Tylko się Silmar nie sugeruj za bardzo listą płac z Wyborczej ;-)

    P.S.
    Trafił swój na swego :-)

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 4. Data: 2002-05-06 19:26:56
    Od: "Andrzej Dmoch" <A...@b...com>

    ROTFL :-))))

    A podobno siec zapewnia anonimowosc :-)))

  • 5. Data: 2002-05-07 00:25:35
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 May 2002 21:26:56 +0200, "Andrzej Dmoch" <A...@b...com>
    wklepał(-a):

    >ROTFL :-))))
    >
    >A podobno siec zapewnia anonimowosc :-)))

    Nie jestem jego szefem, tylko kolegą :-D

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 6. Data: 2002-05-07 09:29:59
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

> [...]
    > Poznania?
    > Mam zamiar zapytać szefa o ewentualną podwyżkę i chciałbym wiedzieć o ile

    He Od 700 brutto do 10 000. Co to jest informatyk? Napisz czym się
    zajmujesz, co umiesz, jak długo pracujesz to Ci coś może doradzimy.

  • 7. Data: 2002-05-07 09:49:45
    Od: "Silmar" <s...@t...pl>

    > He Od 700 brutto do 10 000. Co to jest informatyk? Napisz czym się
    > zajmujesz, co umiesz, jak długo pracujesz to Ci coś może doradzimy.

    Kończe studia, kierunek informatyka na Politechnice Poznańskiej.
    Trzy lata doświadczenia zawodowego.
    Specjalizacja - administracja systemami. Głównie technologie Microsoftu.
    Aktualnie mam MCP, staram się zdobyć MCSE i MCDBA (najłatwiejsze egzaminy
    już za mną ;)).
    Obecne stanowisko to inżynier systemowy - określenie enigmatyczne, ale
    fajnie brzmi ;)
    Firma specjalizuje się w dostarczaniu, wdrażaniu, supportowaniu, itd.
    rozwiązań dla kilku klientów.
    Czyli doświadczenie różnorodne ;)

    Silmar

  • 8. Data: 2002-05-07 14:48:20
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    ciach
> [...]
    > fajnie brzmi ;)
    > Firma specjalizuje się w dostarczaniu, wdrażaniu, supportowaniu, itd.

    IMO przedział 2500 - 4000 brutto (w końcu to podwyżka a nie szukania pracy),
    zależy jeszcze co konkretnie robisz i ile robisz, tzn. czy jesteś ważny dla
    firmy, czy łatwo Cię zastąpić. Ktoś może oczywiście podać inne kwoty.