PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jeśli to o Tobie to jest już źle...[do kobiet i nie tylko] ;)

  • 1. Data: 2007-03-20 14:01:28
    Temat: Jeśli to o Tobie to jest już źle...[do kobiet i nie tylko] ;)
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    * Jeśli jesteś zajęty[a], to znaczy, że wykonujesz swoją robotę, a to
    jedna z największych przyjemności w życiu.
    * Zapracowanie daje ci poczucie ważności, a to zawsze jest przyjemne.
    * Bycie zapracowanym jest ekscytujące. Ganianie i wykonywanie prac miło
    przyspiesza rytm serca. A jeśli, jak ostrzega [ktoś], jest to narkotyk - to
    co z tego? Nie ma ubocznych skutków, jak na przykład koks.
    * Zapracowanie stymuluje prawidłowe myślenie. Prawie wszystkie moje
    przebłyski natchnienia (jakie by nie były) pojawiły się, kiedy robiłem[am]
    coś innego - rozmawiałam z kimś, jechałam na rowerze [czy wkładałam ubrania
    do suszarki].
    * Zapracowanie odsuwa złe myślenie. Nie pozwala mnożyć się takim myślom
    jak: "co ja robię ze swoim życiem", "kim jestem jako człowiek" i "wkrótce na
    pewno umrę". I to jest największy plus. Dlatego właśnie teraz, kiedy myślę o
    tym wszystkim co dzisiaj mam zrobić, staram się pamiętać że to polisy
    ubezpieczeniowe chroniące moją duszę.

    ====

    Ale dlaczego to znaczy że jest już źle? ;)
    Bo to symptomy...[doczytaj tu]:

    "Zbyt zapracowana na seks? Weź komórkę do łóżka"
    Financial Times, 19.03.2007
    http://biznes.onet.pl/14,1399370,,3254,ft.html

  • 2. Data: 2007-03-20 14:14:16
    Od: Any User <z...@u...pl>

> [...]
    > tym wszystkim co dzisiaj mam zrobić, staram się pamiętać że to polisy

    Dziwny artykuł. Nie wiem, co autor chciał nim udowodnić, ale same cytaty
    (powyżej) są całkiem sensowne. Dotyczą one kogoś, kto potrafi się sam
    motywować, a taka osoba ma szanse na awans i spełnienie w pracy.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-03-20 14:32:56
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Any User <z...@u...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:etoq7o$8pq$...@o...icpnet.pl...

    > Dziwny artykuł. Nie wiem, co autor chciał nim udowodnić, ale same cytaty
    > (powyżej) są całkiem sensowne. Dotyczą one kogoś, kto potrafi się sam
    > motywować, a taka osoba ma szanse na awans i spełnienie w pracy.

    ROTFL!!!!!!!! ;DDDD

    Ty naprawdę nie udajesz! ;P

  • 4. Data: 2007-03-20 14:39:42
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Sky napisał(a):

    > ROTFL!!!!!!!! ;DDDD
    >
    > Ty naprawdę nie udajesz! ;P

    ROTFL, ty też.

  • 5. Data: 2007-03-20 14:50:51
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Tomek <t...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:etorl3$h6u$...@n...onet.pl...

    > ROTFL, ty też.

    A jakże! ;D

  • 6. Data: 2007-03-20 15:47:19
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Any User" <z...@u...pl> wrote in message

    Rzeczywiscie. artykuł jest dziwny, ale to zaczyna byc norma wsród tekstow na
    onecie,
    dodatkowo Sky ma tendencje do puszczania TUTAJ tego typu artykułów.

    Ale przyjrzyjmy sie tekstowi - napisalala to jakas babka troche o
    mentalnosci
    kobiety nowoczesnej, moze feministki. Najpierw cytuje jakiegos profesora,
    z ktorym zreszta sie mocno zgadzam
    (ze generalnie zyjemy w coraz wiekszym pospiechu i coraz płycej).

    Potem autorka zaprzecza tezą profesora, a jaki argument podaje jakas
    ksiazke "Opactwo Northanger" tlumaczac ze skoro zycie kiedys wygladalo
    tak jak w tej ksiazce (bzdura), to teraz wcale nie jest gorzej :)
    hmmm.... na wojnie bylo jeszcze gorzej! :))

    Jadnak autorka jest szczera i to jest fajne. Usprawiedliwiajac swoj tryb
    zycia,
    pisze np.

    -tak i tu sie z tym zgadzam. Wspolczesnemu czlowiekowi zadania, praca,
    kariera, hipermarket sa potrzebne
    do tego, zeby zagluszyc pewne pytania ktore sie w nim pojawiaja.
    Jesli sie czlowiek pusci w wir zajec, kariere to mu sie udaje te
    fundamentalne, zyciowe pytania odsuwać.
    I widze to po niekjtorych znajomych-karierowiczach, oni te kariery czyli
    zagluszacze utozsamiaja ze szczesciem.
    Bo w pewnym sensie daje to poczucie szczescia.
    Tyle ze czas na refleksje jest czlowiekowi potrzebny a odsówany wraca z
    podwójna siła -
    wtedy ludzie reagują jeszcze wiekszym pedem do kariery.
    PYTANIA ciagna sie za czlowiekiem potem coraz mocniej.

    Ciekawy jest tez wątek o farmie pieknosci gdzie bohaterka nie potafi tam
    wytrzymac chwile siedzac w jakims
    błotku - to tez jest charakterystyczne, taka nerwica ciągłych zajec, jesli
    nie ma szumu - czlowiek czuje sie zaniepokojony i
    niespokojny. Typowna wpólczena (lekka) nerwica.

    Pozdrawiam,
    Duch

  • 7. Data: 2007-03-20 19:35:45
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Duch <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:etovtd$aag$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    na
    > onecie,
    > dodatkowo Sky ma tendencje do puszczania TUTAJ tego typu artykułów.

    Puszczam artykuły które uznaję za dyskusjogenne...niekoniecznie się ze
    wszystkim w nich zgadzam...zresztą potem w dyskusji nie raz to wyłuszczam...
    :)

    Zresztą tak fajnie jakąś małą podpuchę wam zafundować ze 2x dziennie... ;)

> [...]
    > hmmm.... na wojnie bylo jeszcze gorzej! :))
    >
    > Jadnak autorka jest szczera i to jest fajne.

    Teraz "szczerość" w modzie...uważaj ;P

> [...]
    > wtedy ludzie reagują jeszcze wiekszym pedem do kariery.
    > PYTANIA ciagna sie za czlowiekiem potem coraz mocniej.

    Aż człek w nie wpada jak na skurkę od banana - w zawał lub wypadek
    samochodowy... ;)

    Z tą "lekką" to mało powiedziane... ;)