PracaGrupypl.praca.dyskusjeniższy ZUS :( › niższy ZUS :(
    From: "thaZ [xpect]" <t...@S...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: niższy ZUS :(
    Date: Tue, 22 Nov 2005 08:27:16 +0100

    witam!
    właśnie przebrnąłem przez całą biurokrację
    podczas startowania z działalnośćią gosp.
    - napotkałem jednak mały problem w ZUS'ie
    a mianowicie przedstawiono mi warunki
    jakie muszę spełnić aby opłacać niższą składkę
    ZUS: jednym z nich jest:

    "nie jestem twórcą, artystą osobą prowadzącą
    działalność w zakresie wolnego zawodu"

    no i problem; zajrzałem do zaświadczenia
    o wpisie do ewidencji gosp., a tam wcześniej wpisałem:
    92.31.G "Artystyczna i literacka działalność
    twórcza..."

    - oczywiście w zaświadczeniu REGON jako główna
    działalność jest reklama (74.40.Z)

    No i pytanie: co z tym fantem począć?
    - trochę się rozpędziłem wyszukując PKD;
    - zmienić zapis w Urzędzie Miasta
    czy zostawić tak jak jest z nadzieją że nikt
    do tego nie dojdzie czy też mieć nadzieję,
    że to jednak mocno poboczna sprawa?

    Dodam również, że mocno mi zależy na niższej
    stawce ZUS.

    pozdrawiam
    thaZ