PracaGrupypl.praca.dyskusjenieuczciwy zleceniobiorca › nieuczciwy zleceniobiorca
  • Data: 2002-06-18 16:40:39
    Temat: nieuczciwy zleceniobiorca
    Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    sytuacja jest etgo typu: prowadzę działalność gospodarczą i zrobiłam
    tłumaczenie dla gościa, który również jest "firmą" od stron WWW. Mam
    rachunek podpisany przez niego, zapłaciłam już podatek (to było w zeszłym
    miesiącu), a teraz on twierdzi, że jego zlecenioniorca (właściciel tej
    strony) miał do tłumaczenia zastrzeżenia (bezsensowne, zresztą) i tej wersji
    angielskiej nie chce. Teraz ten od WWW nie chce mi zapłacić za zrobione
    tłumaczenie. Jak mam to rozwiązać i czy podpisany rachunek jest wiążący?
    Pozdrawiam,
    Journalist