PracaGrupypl.praca.dyskusjenietypowy problem › nietypowy problem
    From: "dasher" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: nietypowy problem
    Date: Wed, 7 Aug 2002 09:15:52 +0100

    Witam Wszystkich,
    mam nietypowy (wydaje mi sie) problem
    dostalem prace, podczas rozmowy ustalilismy kwote wynagrodzenia netto
    na umowie bylo mniej (o jakies 500 zl niz powinno, ale jak to w obecnych
    czasach - reszta miala byc wyplacona na podstawie umowy zlecenia czy umowy o
    dzielo (jest to korzystniejsze dla pracodawcy, mniej go kosztuje, ale sam
    sie na tym nie znam..)
    hm..i teraz najlepsze:
    dostalem TYLKO te kwote z umowy o prace BEZ pozostalej czesci, brakuje mi 5
    stowek!
    czy istnieje jakis stosowny przepis, ktory moze wymusic na pracodawcy
    wyplacenie mi pozostalej czesci wynagrodzenia, czy jezeli umowa zostala
    przeze mnie podpisana to juz KLAPA ???
    pozdrawiam,
    dasher