PracaGrupypl.praca.dyskusje › ciąża a zmiana pracy ?

  • 1. Data: 2004-04-24 11:33:16
    Temat: ciąża a zmiana pracy ?
    Od: "Magda" <r...@p...onet.pl>

    Rozmawiam właśnie z nowym pracodawcą.
    Podejrzewam że jestem w ciąży (1 miesiąc).
    Jakie mam prawa i czy powinnam powiedzieć ?
    pozdrawiam
    Magda

  • 2. Data: 2004-04-24 17:52:41
    Temat: Re: ciąża a zmiana pracy ?
    Od: "Mirek" <n...@n...pl>

    "Magda" <r...@p...onet.pl> wrote in message news:c6dj99$h3$1@news.onet.pl...
    > Rozmawiam właśnie z nowym pracodawcą.
    > Podejrzewam że jestem w ciąży (1 miesiąc).
    > Jakie mam prawa i czy powinnam powiedzieć ?

    :-)
    "Podejrzewasz", że jesteś, czy jesteś ?
    Wg mnie masz prawo iść do lekarza i wyjaśnić sprawę, czy jesteś, czy też nie w ciąży,
    a dyskusję o tym z pracodawcą radzę odłożyć na później... ;-)

    Mirek