PracaGrupypl.praca.dyskusje › niedziela i nadgodziny

  • 1. Data: 2003-11-11 21:23:46
    Temat: niedziela i nadgodziny
    Od: "xtruskawx" <x...@i...pl>

    Witam,
    do tej pory widziałem, że "niedzielne" nadgodziny to 200% płacy za każda
    przepracowaną godzinę.
    Ostatnio jednak usłyszałem, że jeśli przyjdę w niedzielę do pracy (dodatkowo
    przyjdę do pracy - nadgodziny), to nawet jeśli przepracuje jedynie dwie
    godziny to pracodawca zobowiązany jest zapłacić za 8 godzin (za cały dzień
    pracy) - nie wiem tylko czy 8 * 100% czy też 8 * 200%
    Czy ktoś może wie coś więcej na ten temat??
    Jak jest z tymi nadgodzinami w niedzielę??

    Będę wdzięczny za odpowiedzi poparte odpowiednimi zapisami prawa.

    pozdr.
    Piotrek

  • 2. Data: 2003-11-12 19:22:08
    Temat: Re: niedziela i nadgodziny
    Od: "Lech S" <s...@g...SKASUJ.TO.pl>

    xtruskawx <x...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jak jest z tymi nadgodzinami w niedzielę??
    >
    > Będę wdzięczny za odpowiedzi poparte odpowiednimi zapisami prawa.

    Patrz art 133 kp. i następne. Pozdrawiam.