PracaGrupypl.praca.dyskusje › co potrzeba do pracy w serwisie lub sklepie rowerowym !!!

  • 1. Data: 2003-11-11 21:38:21
    Temat: co potrzeba do pracy w serwisie lub sklepie rowerowym !!!
    Od: "bzik" <m...@g...pl>

    mam pytanko zwiazane z praca w serwisie lub w sklepie rowerowym. a dokladnie
    chodzi mi o to jakie sa potrzebne predyspodycje. ma to byc referat do szkoly
    wiec prosze o powazne odpowiedzi. najlepiej jak by to byla jakas strona czy
    cos w tym stylu, oczywiscie przyjme wszyestko. z gory dziekuje za wszystkie
    informacje.
    dziekuje i pozdrawiam !!!!!!

  • 2. Data: 2003-11-11 23:13:00
    Od: "Mariusz (Rally)" <r...@T...pl>

    Użytkownik bzik <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:borl0k$lb8$...@n...news.tpi.pl...
    > mam pytanko zwiazane z praca w serwisie lub w sklepie rowerowym. a
    dokladnie
    > chodzi mi o to jakie sa potrzebne predyspodycje.

    Moze spytaj sie tych maniakow co siedza na pl.rec.rowery. Na pewno pomoga
    :)))))))

    Wg mnie sprzedawca /serwisant w sklepie rowerowym (jak i kazdym
    specjalistycznym) powinien byc porzadnie "zakrecony" na punkcie tego co
    sprzedaje /naprawia. Czyli:

    -jezdzi na dwoch kolkach caly rok :)
    - wszystkie dodatkowe pieniadze przeznacza na czesci do swojego roweru :)
    - potrafi ciekawie i dlugo mowic o rowerach i zainteresowac nimi
    potencjalnego nabywce

    oczywiscie:
    - jest uprzejmy dla klientow (np pozwala wprowadzic rower do sklepu, jesli
    ktos sie boi zostawic na zewnatrz)
    - cierpliwy
    - energiczny
    - b. dobrze orientuje sie w cenach najnowszych rowerow, akcesoriow i jest je
    w stanie w krotkim czasie dostarczyc klientowi).
    - jako serwisant bardzo dokladny, dobrym pomyslem jest dozywotni coroczny
    przeglad/regulacja rowerow kupionych w tym sklepie (kiedys czytalem ze
    gdzies tak maja - szczegoly na grupie rowerowej)

    Mariusz

  • 3. Data: 2003-11-12 09:48:20
    Od: Catbert <v...@w...pl>

> [...]
    > cos w tym stylu, oczywiscie przyjme wszyestko. z gory dziekuje za wszystkie

    Serwis:
    - znajomość tematu: standardów, zasad działania, konstrukcji, praw
    fizyki w zakresie odpowiednim do zagadnienia (tego się można nauczyć)
    - zdolności manualne, umiejetnośc posługiwania się marzędziami
    - staranność
    - cierpliwość
    - obowiązkowość
    - uczciwość
    - opanowanie
    - umiejętność komunikowania sie z innymi

    W odróznieniu od papierosów nie wypada przed klientem prezentować opcji:
    "Papierosy są dla czarnych i biedoty - my ich nie palimy, my je tylko
    sprzedajemy".
    Sprzedawca, co jeździ na codzień samochodem, a rower widuje jedynie w
    sklepie jest mało wiarygodny.

    Na jednej ze stron sprzedających rowery z USA podaje się, że pracownik
    nie powinien mieć w życiorysie dłuższych przerw niż 3 miesiące, których
    nie umie wyjaśnić - oraz, że powinien pamiętać, że sprzedawanie rowerów
    to ciężka i odpowiedzialna praca, a nie pogaduszki fanów wyższości
    jednej marki na drugą.

    Pzdr: Catbert

  • 4. Data: 2003-11-12 14:21:56
    Od: "bzik" <m...@g...pl>

    dzieki wielkie za te odpowiedzi, jestem niezmiernie wdzieczny ze
    poswieciliscie mi chwile. dzieki temu wiem co mam szukac i wiem co napisac
    !!! jeszcze raz dzieki !!!