PracaGrupypl.praca.dyskusje › cus pieknego

  • 1. Data: 2003-06-12 05:50:07
    Temat: cus pieknego
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    Opis firmy: Założona ponad 120 lat temu, nieustanne pasmo sukcesów oraz
    harmonijny rozwój nasza firma zawdzięcza wspaniałym ludziom - swoim
    pracownikom. Nieustannie stawiają oni czoła wyzwaniom zmieniającego się
    świata, wciąż opracowują nowe technologie i umiejętnie wykorzystują swoją
    wiedzę do służenia innym. Rodzina pracowników Henkla - to ludzie działający
    z zaangażowaniem i pasją, posługujący się w codziennej pracy nie tylko
    komputerami, ale także talentem i wyobraźnią. Wszyscy doceniamy pracę
    zespołową oraz staramy się doskonalić swoje indywidualne umiejętności.
    Dynamiczny rozwój działalności Henkla w Polsce sprawia, że nasz zespół
    nieustannie się powiększa i wciąż poszukujemy nowych kolegów do pracy w
    naszym zespole. Najlepsi mają szansę na długoletnie związanie się z jedną z
    najlepszych firm na świecie, nieograniczony rozwój swoich umiejętności i
    karierę w międzynarodowych strukturach Henkel Group. Aktualnie prowadzimy
    rekrutację kandydatów na następujące stanowisko:

    Powyzszy tekst jest najpiekniejszym tekstem jaki spotkalem na stanowisko
    domokrazcy, naprawde jestesmy juz w europie :-))))
    pozdrawiam
    Irek

  • 2. Data: 2003-06-12 09:07:41
    Temat: Re: cus pieknego
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Irek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Powyzszy tekst jest najpiekniejszym tekstem jaki spotkalem na stanowisko
    > domokrazcy, naprawde jestesmy juz w europie :-))))

    Firmy (potencjalni pracodawcy) piszą pięknie o sobie, tak jak ludzie
    (potencjalni pracownicy) piszą w listach motywacyjnych i w innych tego typu
    pięknie o sobie :)
    A znałam jednego pracownika Hankel Group... Zaczynał parę lat temu od
    zwykłego przedstawiciela handlowego (sprzedaż środków czystości dla dużych
    firm), a obecnie... ojoj, wysoko tam jest... :)
    Pozdrawiam
    Kasia

  • 3. Data: 2003-06-12 09:48:10
    Od: "Jerzy Klemba" <j...@a...com.pl>

    Sam Henlkel Polska nie zatrudnia domokrazcow...
    Wiem cos na ten temat - bo znam pare osob ktore tam pracuja juz od paru
    ladnych lat + pare osob ktore zostalo wcielone w szeregi firmy Henkel wraz z
    przejeciem Locctite (ci od klejow)...

    Jeszcze nie slyszalem aby ktory kolwiek z nich powiedzial zle slowo na swoja
    prace....

    Pozdrawiam