PracaGrupypl.praca.dyskusje › napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji

  • 31. Data: 2003-01-21 11:05:24
    Temat: Re: napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

    > i dlatego stosuje ja kazda wieksza firma zajmujaca sie pisaniem softu.
    > no tak :)
    > musiales robic jakies male projekty ktore nie wymagaly testowania.

    Muszę cię rozczarowac, ale dokładnie odwrotnie.

    > zaden z programistow od kernela (a znam ich co najmniej
    > kilkudziesieciu, w tym jednych z najlepszych na swiecie) nie obywa sie
    > w swojej pracy bez testowania. obojetnie, czy bedzie to robil on,
    > uzytkownicy czy testerzy zawodowi.

    Całkowicie się z tobą zgadzam. Nie zmienia to jednak faktu, że najlepsza
    metodą tworzenie dobrego softwaru jest pisanie bezbłędnego kodu (tak daleko,
    jak jest to możliwe) od samego początku. Sądzę, że ten facet, którego
    wymieniłaś wyżej jest dlatego najlepszy, bo właśnie tak robi.