PracaGrupypl.praca.dyskusje › najnowsze wieści od szefa (#161)

  • 1. Data: 2015-06-03 20:45:21
    Temat: najnowsze wieści od szefa (#161)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak donoszą kaczki dziennikarskie tusk i gronkiewicz waltz szykują się
    do puszczenia mega bąka... który zdmuchnie raz na zawsze z euro areny
    jakiekolwiek przejawy PiSowizmu... no ja już nadstawiam nosa Kviat tobie
    też zalecam...

  • 2. Data: 2015-06-03 21:31:59
    Temat: Re: najnowsze wieści od szefa (#161)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no i ciekawa informacja ze strony koalicji "wolność w bieganiu"...

    eksperci po/eu wygenerowali dyrektywę, że to naturalne, że nowy
    prezydent zostanie dopuszczony jako poddany na równi do współpracy z
    powskimi elitami...

    jakoś tak, przyznam, że tego do końca nie zrozumiałem, więc jak Ktoś
    słyszał wersję pierwotną to niech wklei z łaski...

    w tle przekaz emanował sukcesem i naturalnością zjednoczenia powskich
    ekspertów z PiSowskim prezydentem...

    bardzo chciałbym, żeby Ktoś tu wkleił wersję pierwotną przekazu...