PracaGrupypl.praca.dyskusjena wlasny rachunek › na wlasny rachunek
  • Data: 2003-09-02 11:29:43
    Temat: na wlasny rachunek
    Od: "Marcin -" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie do bieglych w tej dziedzinie. tzn zakladanie wlasnego zakladu
    pracy. Mam pomysl , wiedze w branzy , kontakty , jestem znany w branzy , od
    biedy kasa tez sie znajdzie. Wszystko brzmi ladnie i pieknie ale problem jest
    w trojkacie ZUS , US , ksiegowosc. (wybralem program CDN OPTIMA , firma nie
    duza)
    Prosze o jakies namiary na materialy ktory mi ten trojkat ladnie posklada w
    jedna calosc. Wiem ze w polsce wszystko jest latwe inaczej ale nie brak mi
    zapalu aby to przezwyciezyc.

    Z gory dziekuje za odpowiedz.