PracaGrupypl.praca.dyskusje › moja pierwsza rozmowa kwalifikacyjna...

  • 11. Data: 2004-08-22 16:25:30
    Temat: Re: moja pierwsza rozmowa kwalifikacyjna...
    Od: "Anik" <a...@w...pl>

    wiesz co, to ty lepiej idź na takiego przedstawiciela do PLUSA - z tego co
    wiem nieźle płacą i z nikogo nie robią idioty . wiem ,ze mój szef jak
    zatrudniał przedstawiciela w terenie to był zobowiązany zapewnic mu słuzbowy
    tel z kartą demo, kupić laptopa, zrobić mu wizytówki z samochodem nie wiem
    jak było. za
    podpisaną umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych z klientem gostek
    miał płacone od 80-150 zł w zalezności od taryfy.