PracaGrupypl.praca.dyskusje › moderator - cpi

  • 1. Data: 2003-12-12 20:12:49
    Temat: moderator - cpi
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    Witam, w sprawie

    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: PROGRAMISTA - cala polska - praca zdalna
    From: "grisza" <g...@c...pl>
    ^^^^^^

    Witam,
    Poszukujemy programisty do napisania prostej aplikacji dla systemu
    MS-WINDOWS.
    Centrum Projektow Internetowych // cpi.pl
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Proponuje cancelowac ten post, lub tez dolaczyc do niego ostrzezenie iz CPi
    jest slynna spamerska firma, oraz ze prawdopodobnie jest to propozycja
    napisania spam-mailera.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 2. Data: 2003-12-12 20:27:19
    Temat: Re: moderator - cpi
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj <s...@r...com> wrote:

    > Witam, w sprawie
    > Newsgroups: pl.praca.oferowana
    > Subject: PROGRAMISTA - cala polska - praca zdalna
    > From: "grisza" <g...@c...pl>

    Cóż. Chyba trochę Ci się myli rola moderatora z cenzorem. Moderator nie
    ingeruje w treść umieszczanych na grupie artykułów. Żaden moderator nie
    powinien. Ogłoszenie jest poprawne pod względem wymogów FAQ.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-12-12 20:42:19
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@h...pl news:0t3fda2479i4945n3e8%sal@hell.hell.pl

    > Cóż. Chyba trochę Ci się myli rola moderatora z cenzorem. Moderator nie
    > ingeruje w treść umieszczanych na grupie artykułów. Żaden moderator nie
    > powinien. Ogłoszenie jest poprawne pod względem wymogów FAQ.

    W kazdym razie - chyba sie pomylilem, to inna firma CPI (ale sobie nazwe
    wybrali ;)

    prosze nie przepuszczac mojego postu na pp.oferowana bedacego odpowiedzia
    na ich post z oferta,

    pozdrawiam

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 4. Data: 2003-12-12 21:08:25
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > Proponuje cancelowac ten post, lub tez dolaczyc do niego ostrzezenie iz
    CPi
    > jest slynna spamerska firma, oraz ze prawdopodobnie jest to propozycja
    > napisania spam-mailera.

    Post moderatora widziales.
    Ogloszenie jest ok, pod wzgledem merytorycznym.
    Natomiast jesli ktos ma jakies uwagi, do pracodawcy lub ostrzezenia dla
    ewentualnych pracownikow, jak najbardziej ostrzezenie na grupie dyskusje
    jest wskazana i praktycznie jedyna metoda "ingerencji" w jego odbior przez
    czytajacych.
    Trudno sobie wyobrazic wyglad grupy ogloszeniowej, gdyby moderator na zmiane
    oglaszal i wycinal ogloszenia pod wplywem komentarzy piszacych na grupe.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##

    > --