PracaGrupypl.praca.dyskusje › mcse

  • 1. Data: 2003-12-18 09:08:08
    Temat: Re: mcse
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    Pawel Ambroziak wrote:

    > pytanko: ile zarabiaja ludzie z MCSE ?
    zaleznie gdzie trafia :)

    > thx za odpowiedzi!
    nie ma za co

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl

  • 2. Data: 2003-12-18 09:09:24
    Temat: mcse
    Od: "Pawel Ambroziak" <p...@m...pl>

    helo!

    pytanko: ile zarabiaja ludzie z MCSE ?

    thx za odpowiedzi!

  • 3. Data: 2003-12-18 19:12:30
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Pawel Ambroziak" <p...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:brrqo1$6nn$1@news.onet.pl...
    > helo!
    >
    > pytanko: ile zarabiaja ludzie z MCSE ?

    Nie chcialbym cie pozbawiac zludzen, ale jezeli MCSE to _wszystko_ czym sie
    mozesz wykazac, to sie nie przyznawaj, ze masz.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 4. Data: 2003-12-18 20:05:55
    Od: "alegori@" <a...@i...pl>

    szomiz <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> w swojej wiadomości
    wystosował następujące rzeczy:
> [...]
    > >

    > Nie chcialbym cie pozbawiac zludzen, ale jezeli MCSE to wszystko czym
    > sie mozesz wykazac, to sie nie przyznawaj, ze masz.

    No dobra, widze ze przy pytaniu zadanym w ten sposob odpowiedzi sa bardzo
    ogolnikowe (jesli w ogole sa - kol. T.O.), lub cokolwiek nie na temat
    (szomiz).
    Wiec moze mnie sie uda: ile moze zarobic dobry specjalista z
    _certyfikatem_MCSE_ posiadajacy oprocz rzeczonego rowniez _praktyke_
    poswiadczona odpowiednimi wpisami w zebranych swiadectwach pracy oraz
    _glowe_na_karku_, a niekoniecznie skonczone studia wyzsze lub licencjackie?

    Wrfyv bpmljvfpvr avr znfm avp qb cbjrqmravn, gb fvr btenavpm...

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-12-19 18:20:48
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "alegori@" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    <cut>
> [...]
    > poswiadczona odpowiednimi wpisami w zebranych swiadectwach pracy oraz
    > _glowe_na_karku_, a niekoniecznie skonczone studia wyzsze lub

    A odpowiedz bedzie dalej taka sama - tyle ile mu dadza (wynegocjuje sobie)
    Jesli sadzisz ze MCSE da ci jakas wieksza kaske, to sie mylisz, na rynku
    polskim to malo prawdopodobne. Raczej nastawiaj sie na to, ze jest to atut
    ktory moze przechylic decyzje na twoja korzysc, ale watpie, zeby dalo sie to
    wycenic na zasadzie - to ja dam Panu 3000...o..widze ze MCSE Pan ma, to dam
    3500. Kwota bedzie zalezec od dlugosci stazu pracy, doswiadczenia, miejsca
    pracy, miasta itp. Srednia w Wawce to jakies 3 - 4 k na reke w dobrej
    firmie, choc znam przypadki znacznie ponizej i powyzej sredniej.
    pozdr
    /p