PracaGrupypl.praca.dyskusje › maksymalny okres zatrudnienia umowa-zlecenie

  • 1. Data: 2004-11-26 23:07:47
    Temat: maksymalny okres zatrudnienia umowa-zlecenie
    Od: "Scioosz" <g...@a...waw.pl>

    witam

    nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat:
    przez jak długi okres można zatrudniać na umowę-zlecenie przez jedną firmę?

    pracuję dla firmy od kilku lat (tak jak na pełen etat od 9 do 17 od
    poniedziałku do piątku)
    i chciałbym znaleźć aspekt prawny na zatrudnienie na pełen etat.

    prosze o jakieś pomysły, ewentualnie linki stron mówiące o tym

    pozdrawiam
    Scioosz

  • 2. Data: 2004-11-27 08:54:04
    Od: "Agnieszka" <a...@b...pl>

    > przez jak długi okres można zatrudniać na umowę-zlecenie przez jedną
    firmę?

    non stop

    > pracuję dla firmy od kilku lat (tak jak na pełen etat od 9 do 17 od
    > poniedziałku do piątku)
    > i chciałbym znaleźć aspekt prawny na zatrudnienie na pełen etat.
    w przypadku umowy zlecenia nie ma czegos takiego jak etat, mozesz nawet
    pracowac codziennie po 24 godziny ;)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-11-27 10:44:22
    Od: m...@w...pl (Aga)

    a...@b...pl wrote:

    > firmę?

    Jeśli praca na umowę zlecenie spełnia choć jeden warunek pracy etatowej (a
    w Twoim przypadku tak jest), to firma powinna Cię w ten sposób zatrudnić.

    ---------
    Wyslano z serwisu http://www.kadrowe.pl

  • 4. Data: 2004-11-27 10:48:51
    Od: m...@w...pl (Aga)

    a...@b...pl wrote:

    > firmę?

    Jeśli praca na umowę zlecenie spełnia choć jeden warunek umowy o pracę (a

  • 5. Data: 2004-11-28 00:10:37
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Scioosz; <co8cvs$jot$1@news.onet.pl> :

    > witam
    >
    > nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat:
    > przez jak długi okres można zatrudniać na umowę-zlecenie przez jedną firmę?

    Nie ma - umowa podpada pod KC.

    > pracuję dla firmy od kilku lat (tak jak na pełen etat od 9 do 17 od
    > poniedziałku do piątku)
    > i chciałbym znaleźć aspekt prawny na zatrudnienie na pełen etat.

    Od kilku lat sytuacja osób na umowach zlecenia się poprawiła o tyle, że
    w pewnych aspektach ich nastepstwa [umów zleceń] zostały zrównane z
    umowami o pracę.

    > prosze o jakieś pomysły, ewentualnie linki stron mówiące o tym

    Jeżeli nie jesteś studentem do 26 roku życia, to pogadaj normalnie z
    "pracodawcą", że jednak wolałbyś umowę o pracę, zwłaszcza, że obciążenia
    ZUS są te same. Nie polecam natomiast rozwiązań "siłowych", bo urażona
    duma pracodawcy może tego nei znieść. ;)

    Flyer