PracaGrupypl.praca.dyskusje › magazyn internetowy - poszukuję współpracowników

  • 1. Data: 2003-02-23 16:28:51
    Temat: magazyn internetowy - poszukuję współpracowników
    Od: "Anna Rychłowska" <n...@g...pl>

    Chciałabym założyć internetowy magazyn o tematyce związej z dziećmi i
    rodziną. Posiadam już wstępny projekt: szata graficzna, wybór tematów i
    problemów itp. Poszukuję osób, które miałyby ochotę współredagować taki
    serwis. Wazne! Poszukuję pasjonatów, interesujących sie zagadnieniami
    związanymi z dziećmi i rodziną: aspekty życia codziennego, zdrowia, prawa,
    sztuki, edukacji, wychowania, opieki nad dzieckiem itp. Pomysł jest!
    Poszukuję osób z pasją, którzy pomogą mi ten pomysł zrealizować! Co otym
    sądzicie ?

  • 2. Data: 2003-02-24 19:59:44
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > sztuki, edukacji, wychowania, opieki nad dzieckiem itp. Pomysł jest!
    > Poszukuję osób z pasją, którzy pomogą mi ten pomysł zrealizować! Co otym

    Mogę ewentualnie współpracować w dzidzinie edukacji, rodziny. Proszępodać
    zasady współpracy.

  • 3. Data: 2003-02-25 17:17:37
    Od: "Wojtek" <e...@t...pl>

    A ja moge pisac jako .. mąż....

    napisz... co i jak?

    Pawel

  • 4. Data: 2003-02-26 05:53:28
    Od: "Gregory" <g...@k...com.pl>

    ... pomysłowy temat. Wszystkow jednym i jaka edukacja!
    Poproszę o szczegóły.
    Pozdrawiam.
    GregorY

  • 5. Data: 2003-02-27 10:13:04
    Temat: do: miet46, Wojtka i Gregory
    Od: "Anna Rychłowska" <n...@N...gazeta.pl>

    Własnie wysłałam Wam e-maile ze szczegółowymi informacjami na temat mojego
    projektu. Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2003-02-27 11:55:44
    Od: "Antoni Maj" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam serdecznie
    Ja swego czasu też zastanawiałem się nad takim pomysłem,piszę czasem dla
    dzieci..szczerze mówiąc myślałem że kogoś zainteresują moje wierszyki np.Mors
    brałem pod uwagę to co się pojawia w druku dal dzieci ..ale realia są
    inne,jeśli chcesz możemy podjąć współpracę
    przeczytaj na stronie:www.bajeczka.republika.pl
    pozdrawiam