PracaGrupypl.praca.dyskusje › list i cv- banalne pytanie

  • 21. Data: 2004-10-21 15:29:36
    Temat: Re: list i cv- banalne pytanie
    Od: RaLFi <r...@w...pl>

    Lila Chałupczak wrote:

    > Ależ właśnie o to chodzi, żeby pracodawca poświadczył odebranie mojej
    > aplikacji. Skoro ja traktuję firmę poważnie, poświęcam swój czas na
    > napisanie listu motywacyjnego specjalnie pod konkretne stanowisko,
    > niejednokrotnie dodaję oryginalne zdjecie (bo tak czasem sobie życzą) to
    > chcę mieć pewność że "po drodze" moja przesyłka się nie zawieruszy. I nie
    > uważam, żeby to było aż takim obciążeniem. Przecież rekrutujący chyba robi
    > to w godzinach pracy i również w interesie firmy.
    >
    > Elpecet

    Doskonale cię rozumiem. Też chciałbym, aby pracodawcy traktowali
    kandydatów poważnie. Niemniej na tej grupie był już niejeden wątek na
    temat lipnych ogłoszeń, fikcyjnych czy ustawianych rekrutacji i innych
    historii, w których pracodawca może nie mieć ochoty "dokumentować" ich
    przebiegu. Nigdy nie wiesz, na co trafisz (jak w pudełku czekoladek ;))

    pozdrawiam

    RaLFi