PracaGrupypl.praca.dyskusje › liderzy kreowania stron www (#248)

  • 1. Data: 2017-01-19 19:36:22
    Temat: liderzy kreowania stron www (#248)
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ooooo... grupa popis/eu poinformowała, że ja mam kasę i trzeba mnie
    opierdolić... taaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkk...

    ja mam kasę? a to dobrze, że powiedzieli, bo nie wiedziałem...

    chłopcy od www ostro eliminują frajera podkupując mu klientów...
    po przejęciu wyemanowują postrzeganie, że to naturalne, że klient wybrał
    elity popis/eu...

    jedwaszem poinstruował jak donosi system agenta dudę, że za wszelką cenę
    trzeba jebać wyborców pisu...

    oj się dzieje oj się dzieje ('kręcioła)