PracaGrupypl.praca.dyskusje › lider nauczania pieńkowski (#246)

  • 1. Data: 2017-01-07 15:36:23
    Temat: lider nauczania pieńkowski (#246)
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    o to ciekawe, lider pieńkowski (popis/eu) poinformował, że pis (debile)
    im nie robi żadnej kurwa łaski, bo oni liderzy po prostu na te nagrody w
    pełni zasłużyli...

  • 2. Data: 2017-01-07 21:13:20
    Temat: Re: lider nauczania pieńkowski (#246)
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    wszyscy się boją? no nie...

    to ja zacznę, co Grupa sądzi o pomyśle przeniesienia wymiany dokumentów
    z kartek drukowanych na pocztę eMail?

    jak to było, bo ja coś pamiętam, ale jakby na skutek poddania mnie
    wpływowi słusznych wniosków końcowych mam to nieuporządkowane...

    pogadajmy!

  • 3. Data: 2017-01-10 19:29:54
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ooooo kurwa, agent duda własną piersią broni młodych abiturientów
    popis/eu przede złym strasznym czyli mną...

  • 4. Data: 2017-01-12 17:54:54
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    oooo, hanna gronkiewicz waltz wyemanowuje w warszawskich ztm, że
    wykreowani przez nią i liderów nauczania popis/eu gimnazjalni
    abiturienci są najlepsi w całej europie i 3 na świecie...

    tak w sumie potwierdzam, są głównie dobrzy w strzelaniu z dupy na
    odległość...

    duda prezentuje skrajną blokadę tych co nie rozumieją jak im ta kur...
    każe...

  • 5. Data: 2017-01-13 18:49:30
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    co za debile w tym po/eu... od 3 lat mówię, że pis finansuje liderów
    kierowniczych po/eu, a ci debile protestują...

    dziś pis wypowiedział oficjalnie wojnę swoim wyborcom... amen!

  • 6. Data: 2017-01-16 21:02:37
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    o kurwa, euro chłopcy przeszli do straszenia...

  • 7. Data: 2017-01-17 18:46:54
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ostro, liderzy pieńkowskiego dostali pełną władzę decyzyjną kto zasłużył
    a kto nie zasłużył na dyplomy zaliczające...

    pis emanuje poparciem dla liderów popis/eu... właściwie to powinienem
    napisać, że zostaliśmy zmiażdżeni przez popis włączeniem w procesy
    edukacji portalu eletroda.pl...

    oj będzie się działo...

  • 8. Data: 2017-01-18 18:09:40
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ależ zostałem skompromitowany...
    chciałem napuścić pis na po/eu...
    a oni się razem skumali...
    i zamierzają przypuścić (kolejny) atak na wyborców pisu, podczas ostrego
    finansowania liderów kierowniczych popis/eu...

    anegdota,
    lider pieńkowski, wtłoczony na stanowisko decyzyjne przez koalicję
    popis/eu zaczął ostro racjonalizować, konkretnie zaczął "brać się" za
    naprawę laptopów... w tym celu, w zaprzyjaźnionym sklepie komputerowym w
    którym zaopatrują się wszyscy lokalni liderzy popis/eu, przepłacając
    10x, zakupił kartę testową do komputera na USB... pomysł jak pomysł, nie
    komentuje...
    no i przyszedł laptop, pieńkowski włączył urządzanie do portu USB i
    włącza kompa...
    trwa to chwilę, po czym pieńkowski stwierdza, że wyświetlacz pokazuje
    KOD FF...
    pieńkowski otwiera książkę, szuka, szuka, szuka i szuka co oznacza KOD FF...
    po chwili zniesmaczony stwierdza, że w opisie nie ma opisanego kodu FF...

    taaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkk...

    i ja zostałem zwolniony dyscyplinarnie przez tego przedstawiciela
    popisowych/eu elit...

    P.S. myślę, że europa powinna mi płacić, że powstrzymuję się od śmiechu,
    a to jest bardzo, bardzo trudne...

    amen na dziś,
    jebać euro!