PracaGrupypl.praca.dyskusje › lekka praca i duze korzysci materialne

  • 1. Data: 2003-12-02 23:13:47
    Temat: lekka praca i duze korzysci materialne
    Od: "Uzi" <u...@o...pl>

    Jakie zawody przynosza spore korzysci materiale, a nienaleza do ciezkich :)
    jak np. Rzeczoznawca ?? (tak slyszalem) i co trzeba zrobic by zostac
    Rzeczoznawcą ?

  • 2. Data: 2003-12-02 23:52:40
    Temat: Re: lekka praca i duze korzysci materialne
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Uzi" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie zawody przynosza spore korzysci materiale, a nienaleza do ciezkich
    :)
    > jak np. Rzeczoznawca ?? (tak slyszalem) i co trzeba zrobic by zostac
    > Rzeczoznawcą ?

    Lepiej zostan poslem na sejm

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 3. Data: 2003-12-03 06:46:01
    Od: "Jurek H." <h...@o...pl>

    lub miliarderm też niezłe

  • 4. Data: 2003-12-03 09:46:42
    Od: "Robert Steward" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Uzi" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie zawody przynosza spore korzysci materiale, a nienaleza do ciezkich
    :)

    prostytutka ( aby klient był czysty, delikatny i miły) lub jej sutener

    R.S.

  • 5. Data: 2003-12-03 10:33:13
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Uzi <u...@o...pl> napisał(a):

    > Jakie zawody przynosza spore korzysci materiale, a nienaleza do ciezkich :)

    Dobrze się ożeń.

    Możesz się także dobrze urodzić, ale to chyba w twoim wypadku musztarda po
    obiedzie.

  • 6. Data: 2003-12-03 22:08:54
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    i co trzeba zrobic by zostac
    > Rzeczoznawcą ?
    nalezy znac sie na rzeczy
    t.

  • 7. Data: 2003-12-09 21:02:57
    Od: "insulation" <i...@p...onet.pl>

    Już niedlugo trzeba będzie skończyc studia kierunkowe,
    obecnie trzeba mieć wyższe wykształcenie,
    zrobić studium,
    odbyć praktykę
    i zdać państwowy egzamin.
    Wszystko kosztuje sporo kasy i czasu na naukę.
    Egzamin też zdac jest raczej trudno.
    A potem będziesz mial na rynku konkurencje która robi operat
    za 300 złotych.
    Powodzenia synku.
    Acha i zapomniałem że nie każdy zleceniodawca będzie chciał
    płacic, a odpowiedzialność ponosisz sporą.

    Fajna jest geodezja w zimie i śniegu a potem nocami nad mapą
    a potem jescze w kolejkach w urzędach i wszystko też za grosze.

    Miła jest informatyka ale latami musisz ślęczeć w dokumentacjach bo inaczej
    niewiele zdziałasz, oczy i kręgosłup lecą ale jest zwykle ciepło
    a to już coś.

    Ciekawe jest projektowanie tak w energetyce jak i innych branżach,
    jednak tu tez byle Kowalski może rozłoźyć ci inwestycje a jak po latach
    cos pierdyknie to cie wsadzą.

    Słowem wiele jest ciekawych zawodów ale najprzyjemniej byc
    "cieciem" na nowoczesnym osiedlu.
    Mieszkanie, pensja i to przyzwoita, obowiązki spore ale sumienna
    praca pozwoli ci spac spokojnie każdej nocy a czasami wpadnie
    lewizna za poprawione gniazdko czy pomoc mieszkańcom.

    Pozdrawiam przyszłego parlamentarzyste

    wini

  • 8. Data: 2003-12-09 23:08:56
    Od: "Piotr K." <p...@i...wywal.pl>

    Użytkownik "insulation" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości >
> [...]
    > praca pozwoli ci spac spokojnie każdej nocy a czasami wpadnie
    > lewizna za poprawione gniazdko czy pomoc mieszkańcom.

    Masz rację, szczególnie jak zaśpisz podczas spokojnego snu, żeby posypać
    zimą piaskiem świeżo zamarznięty chodnik i twój przełożony, idąc do pracy,
    się na nim wypierdoli !

    --

    -----Piotr K.