PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma OVB

  • 1. Data: 2003-12-02 22:09:33
    Temat: Firma OVB
    Od: "Artur" <L...@i...pl>

    witam wszystkich grupowiczów.
    Mam pytanko dotyczące firmy OVB. Miał ktoś może jakiś kontakt z tą firmą i
    mógłby sie podzielić informacjami na jej temat? Czy jest to solidna i
    uczciwa firma? Chcę się dowiedzieć ponieważ mam możliwość pracy tam lecz
    chcą odemnie wpłatę 200 zl co jest ceną jakiegoś kursu przygotowującego do
    pracy, fima jednak nie dała żadnych szczegułów na temat pracy, a zarobki są
    planowo bardzo dobre.
    Z góry dziękuję

    ART

  • 2. Data: 2003-12-02 22:42:30
    Temat: Re: Firma OVB
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Artur <L...@i...pl> wrote:
    > pracy tam lecz chcą odemnie wpłatę 200 zl co jest ceną jakiegoś kursu
    > przygotowującego do pracy, fima jednak nie dała żadnych szczegułów na
    > temat pracy, a zarobki są planowo bardzo dobre.

    Daj sobie spokoj..Oni ciebie chca zatrudnic i wymagaja kasy... Nie
    zastanawia Cie to?
    Sprawdz tez archiwum grupy

  • 3. Data: 2003-12-02 22:59:09
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-12-02 23:42, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Daj sobie spokoj..Oni ciebie chca zatrudnic i wymagaja kasy... Nie
    > zastanawia Cie to?
    > Sprawdz tez archiwum grupy

    zależy, o które OVB chodzi
    OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa Sp. z o.o. - to duża firma
    ale na zapytanie OVB google wyrzuca też fimę organizująca au pair z
    kontaktowymim tel komórkowymi - tutaj pewność duzo mniejsza.

    pzdr; Catbert

  • 4. Data: 2003-12-02 23:22:55
    Od: "Asia" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Catbert" napisał w wiadomości
> [...]
    > ale na zapytanie OVB google wyrzuca też fimę organizująca au pair z
    > kontaktowymim tel komórkowymi - tutaj pewność duzo mniejsza.

    Więc tak: firma OVB jest to firma posrednictwa ubezpieczeniowego jedna z
    większych firm tego typu na rynku polskim.najwiekszą tego typu jest FMG.
    to 200 pln to faktycznie na kurs przygotowawczy. jak to wyglada w tych
    firmach: w OVB kładą bardzo duży nacisk na szkolenia a wynagrodzenie jest
    mniejsze niz w firmie FMG w ktorej znow jest mniejszy nacisk na szkolenia.
    skąd to wiem bo najpierw pracowalam w firmie OVB w Czestochowie a obecnie
    pracuje w firmie FMG. i jednak w FMG jest lepiej. lepsza atmosfera,lepsze
    wynagrodzenie i jakoś tak milej. jednak lepiej niz w OVB.Ale wybór nalezy do
    CIebie. zawsze lepiej robic cos jak nie robic nic.:) no.. ale sie pomotalam
    pozdrawiam JULKA

  • 5. Data: 2003-12-02 23:58:19
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale na zapytanie OVB google wyrzuca też fimę organizująca au pair z
    > kontaktowymim tel komórkowymi - tutaj pewność duzo mniejsza.

    Oj wyrzuca gogle, wyrzuca ;)
    Fajna lektura.
    http://groups.google.com/groups?q=ovb&hl=en&lr=lang_
    pl&ie=UTF-8&inlang=pl&output=search

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 6. Data: 2003-12-03 00:44:43
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Asia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    [...]
> [...]
    > większych firm tego typu na rynku polskim.najwiekszą tego typu jest FMG.
    > to 200 pln to faktycznie na kurs przygotowawczy.
    A zwracają te pieniądze, jeśli po okresie próbnym kandydat się nie
    sprawdził?Sam pomysł pobierania pieniędzy od kandydatów (pracowników) za
    szkolenia jest genialny. Można go rozwinąć. Szkolenia obowiązkowe, raz w
    miesiącu, koniecznie w sobotę i niedzielę. Różne konfederacje pracodawców
    powinny lobbować za zmianami w prawie pracy. Przecież to kolejne
    oszczędności w kosztach firm.
    Ktoś tu kiedyś żartował, że nie można dać więcej niż 400 zł za przyjęcie do
    pracy...

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 7. Data: 2003-12-03 01:53:41
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    200 zł. * 3 mln bezrobotnych = 600 mln zł.
    Nieźle można zarobić

  • 8. Data: 2003-12-03 07:46:36
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sam pomysł pobierania pieniędzy od kandydatów (pracowników) za
    > szkolenia jest genialny.

    Totez wiele firm zyje tylko z tego.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 9. Data: 2003-12-03 10:27:04
    Od: "Asia" <k...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" napisał w wiadomości
    > Oj wyrzuca gogle, wyrzuca ;)
    > Fajna lektura.

    http://groups.google.com/groups?q=ovb&hl=en&lr=lang_
    pl&ie=UTF-8&inlang=pl&ou
    tput=search
    > pzdr. Krzysztof
    > ## Szczecin - dlaczego pracodawcy jeszcze nie dzwonia do mnie?:##
    > ##CV## ##
    > $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    > Checked by AVG anti-virus system (

    wiecie co mnie najbardziej śmieszy, że wypowiadają się na ten temat ludzie
    którzy naprawde nie mają o tym zielonego pojęcia. wszyscy mówią że to
    akwizycja, może ubezpieczenia...i tak marudzą. a realia są takie żę szybo
    można zarobić fajne pieniądze a na dzię dzisiejszy na rynku wogóle nie ma
    pracy więc dla mnie jest to jedyna praca i za tą pracę dotaję uczciwe
    wynagrodzenie. bo nie sądze by znalazly się jakieś osoby które za 40 godzin
    pracy miesięcznie nie cieszyły by się gdzyby dostały 1000-1500 zlotych.

  • 10. Data: 2003-12-03 11:07:48
    Od: "QLmenn" <q...@p...onet.pl>

    >200 zł. * 3 mln bezrobotnych = 600 mln zł.
    >Nieźle można zarobić

    599800zł. mnie nie liczcie ;) ale ta sumka tez jest niezla ;)

    pzdr:)
    QLmenn