PracaGrupypl.praca.dyskusje › legalna praca w Niemczech - co jest wymagane ???

  • 1. Data: 2002-10-18 18:49:20
    Temat: legalna praca w Niemczech - co jest wymagane ???
    Od: "Michał Matuszczyk" <m...@t...pl>

    Witam!!!

    moja znajoma może legalnie pracowac w Niemczech u swoich znajomych, jakie
    warunki musi spelnic, gdzie mozna znalezc jakies informacje o wymaganych
    dokumentach i gdzie sie to zalatwia

    z gory dziekuje

    MM

  • 2. Data: 2002-10-23 08:58:59
    Temat: Re: legalna praca w Niemczech - co jest wymagane ???
    Od: "D." <dorota.gd#@p.pl>

    zalatwia sie taka sprawe przez urzad pracy w naszym kraju-najlepiej
    zadzwonic i zapytac dokladnie jakie dokumenty sa wymagane.
    Nalezy wczesniej sporzadzic umowe z przyszlym pracodawca z Niemiec-to
    podstawa do dalszego zalatwiania.
    Powodzenia!
    pozdrawiam-D.