PracaGrupypl.praca.dyskusje › kontynuuacja tematu

  • 1. Data: 2004-07-01 07:46:57
    Temat: kontynuuacja tematu
    Od: "aga-autorka posta" <a...@i...pl>

    Do koleżankim która widizala oglsozenie w nowejw ersji:)
    Ja odpowiadałam na ogłoszenie, w którym nei zamieszcono tego KLUCZOWEGO wg mnie
    wymogu:)
    ps co do straconego zcasu i ksoztow a i owszem:3Xdpjazd do katowic=18zł jak an
    ebzrobotną bez prawa do zasiłku to jest jakaś kwota..

  • 2. Data: 2004-07-01 09:44:05
    Temat: Re: kontynuuacja tematu
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    aga-autorka posta wrote:
> [...]
    > ps co do straconego zcasu i ksoztow a i owszem:3Xdpjazd do katowic=18zł jak an
    > ebzrobotną bez prawa do zasiłku to jest jakaś kwota..

    Proponuje pisac troche wolniej : ))
    --
    Robert Jaskula