PracaGrupypl.praca.dyskusje › konsolidacja JBR-ów, będą nowe miejsca pracy

  • 1. Data: 2007-08-12 16:40:42
    Temat: konsolidacja JBR-ów, będą nowe miejsca pracy
    Od: Aligator <d...@w...pl>

    Do końca 2008 roku ma zostać zamknięty proces konsolidacji JBR-ów
    ( jednostek badawczo -rozwojowych). Założeniem jest by w Instytutach
    do których będą konsolidowane JBR-y stworzyć nowe miejsca pracy dla
    młodych magistrów z politechniki i uniwersytetów.
    To są piękne założenia, a prawda jest taka, że głównym celem jest
    zniszczenie niezależności i centralizacja rządzenia w JBR-ach. To
    najlepszy czas na rozwałkę i szaber państwowego majątku. Warszawka
    bojąc się konkurencji ze strony JBR-ów z dużymi akredytacjami PCA
    doprowadzi do
    likwidacji tych co im zagrażają. Konsolidacja obejmie tylko te JBR-y,
    które są małe i słabe by mogły być zagrożeniem dla "warszawskich"
    Instytutów. Wspaniały i realny plan reorganizacji nauki w Polsce.

  • 2. Data: 2007-08-13 01:51:35
    Temat: Re: konsolidacja JBR-ów, będą nowe miejsca pracy
    Od: "Agent Orange" <a...@g...pl>

    Aligator <d...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > jest
    > zniszczenie niezale=BFno=B6ci i centralizacja rz=B1dzenia w JBR-ach. To
    > najlepszy czas na rozwa=B3k=EA i szaber pa=F1stwowego maj=B1tku. Warszawka
    > boj=B1c si=EA konkurencji ze strony JBR-=F3w z du=BFymi akredytacjami PCA
    > doprowadzi do
    > likwidacji tych co im zagra=BFaj=B1. Konsolidacja obejmie tylko te JBR-y,
    > kt=F3re s=B1 ma=B3e i s=B3abe by mog=B3y by=E6 zagro=BFeniem dla "warszawsk=
    > ich"
    > Instytut=F3w. Wspania=B3y i realny plan reorganizacji nauki w Polsce.

    Ale takie jednostki to molochy PRL które ostały się razem z personelem.
    Dziadki siedzą na tyłkach i pierdzą w stołki udając że pracuję. Prawda jest
    taka, że polska nauka jest 100 lat za murzynami i nikt normalny po magisterce
    się nie będzie tam pchał. Człowiek który się nadaje na doktorat i robienie
    nauki (podkreślam, nadaje) dziś dostanie na dzień dobry 3-4 razy większą kasę
    w dowolnym innym nie państwowym biznesie niż w jakiejkolwiek jednostce
    naukawej. A po paru latach będzie zarabiał więcej niż niejeden profesor.

    Agent Orange

  • 3. Data: 2007-08-13 06:36:33
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Agent Orange pisze:

    > A po paru latach będzie zarabiał więcej niż niejeden profesor.

    Chyba jednak się mylisz.

    > Agent Orange

    A czemu nie gaz musztardowy, albo Cyklon B.

  • 4. Data: 2007-08-13 09:35:39
    Od: "Agent Orange" <a...@g...pl>

    Tomek <t...@v...pl> napisał(a):

    > Chyba jednak się mylisz.

    Nie mylę się. Wiem ile zarabia profesor, ile adiunkt i ile wynosi stypendium
    doktoranckie. W Biedronce po 3 latach zarabiasz trochę mniej niż adiunkt, a
    o stypendium doktoranckim nie będę nawet wspominał. Do tego mentalny beton z
    epoki PRL siedzący na stołkach i od 20 pijący tylko kawę.

    Agent Orange

  • 5. Data: 2007-08-13 10:03:11
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Agent Orange pisze:

> [...]
    > o stypendium doktoranckim nie będę nawet wspominał. Do tego mentalny beton z
    > epoki PRL siedzący na stołkach i od 20 pijący tylko kawę.

    Też wiem i co z tego. Czasem jak patrze co robią ludzie na doktoracie to
    na to stypendium nawet nie zasługują.

  • 6. Data: 2007-08-13 11:49:32
    Od: "Agent Orange" <a...@g...pl>

    Tomek <t...@v...pl> napisał(a):

    > Też wiem i co z tego. Czasem jak patrze co robią ludzie na doktoracie to
    > na to stypendium nawet nie zasługują.

    A co ma robić jak dzis maturzysta nie wie co to jest sinus, a dzieki
    zaswiadczeniu moze robic bledy ortograficzne. Dlatego napisalem wczesniej,
    dzis nikt normalny nie idzie na naukowca, bo sie nie oplaca. Sama praca
    klepacza kodu /bo mowie o scislych naukach, a nie zbieraniu znaczkow
    pocztowych/ daje znacznie wieksze dochody.

    Agent Orange

  • 7. Data: 2007-08-13 17:53:48
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    http://tinyurl.com/22r2mf