PracaGrupypl.praca.dyskusje › koniec nieistniejącej współpracy z PiSem (#228)

  • 1. Data: 2016-09-06 16:46:40
    Temat: koniec nieistniejącej współpracy z PiSem (#228)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dziś PiS wyemanował skrajne poparcie dla radykałów po/eu okupujących
    wszelkie możliwe stanowiska kierownicze podkreślając ich kompetencje...
    cóż, żegnam więc - pederaści!

  • 2. Data: 2016-09-06 17:14:14
    Temat: Re: koniec nieistniejącej współpracy z PiSem (#228)
    Od: ktos <k...@n...pl>

    > dziś PiS wyemanował skrajne poparcie dla radykałów po/eu okupujących
    > wszelkie możliwe stanowiska kierownicze podkreślając ich kompetencje...
    > cóż, żegnam więc - pederaści!

    Kiedy pożegnasz tę grupę?

  • 3. Data: 2016-09-06 17:49:35
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a któż to wie, poza donaldem i hanną - oni ponoć wiedzą wszystko...

  • 4. Data: 2016-09-06 17:54:32
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    liczę na przeniesienie dyskusji o pracy w europie na moja stronę o unii
    europejskiej http://dupostrzelcommowimynie.eu/

    Ktoś tu ma jakieś propozycje kategorii na forum?

  • 5. Data: 2016-09-06 18:10:53
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ta prawdę mówiąc to też chciałbym to zakończyć, ale nie widzi mi się
    triumf koalicji - zasłużony zresztą...

  • 6. Data: 2016-09-06 18:35:43
    Od: Kviat <null>

    > liczę na przeniesienie dyskusji o pracy

    Nie nazwałbym twoich urojeń dyskusjami. Ale też liczę na ich przeniesienie.

    > w europie na moja stronę o unii
    > europejskiej

    To o czym jest strona decyduje jej treść, a nie co ci się wydaje.
    Twoja głupota nie ma nic wspólnego z UE, więc to jest strona o twojej
    głupocie, a nie o UE.

    > Ktoś tu ma jakieś propozycje kategorii na forum?

    1) Wybór specjalisty i godziny otwarcia przychodni.
    2) Brać leki czy nie brać?
    3) Zdrowie psychiczne i dostęp do internetu (czy osoby w zakładach
    zamkniętych powinny mieć dostęp do grup dyskusyjnych?)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 7. Data: 2016-09-06 18:39:42
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie siej Piotrek zgorszenia!

  • 8. Data: 2016-09-06 18:40:26
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    przepraszam - powinno być: unijnej propagandy...

  • 9. Data: 2016-09-17 22:02:06
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    PiS potwierdza - żadnemu radykałowi po/eu na stanowisku kierowniczym
    włos z głowy nie spadnie...

    amen

  • 10. Data: 2016-09-24 14:33:23
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pis pyta się radykałów po/eu czy ma zwolnić frajerów...

    sprzedawczyki...