PracaGrupypl.praca.dyskusje › jutro w eu (#225)

  • 1. Data: 2016-08-24 17:58:59
    Temat: jutro w eu (#225)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    grupa euro wzywa do pracy, jednocześnie wyemanowująć ideał, żeby za
    żadne pieniądze nie pracować dla PiSowców...

  • 2. Data: 2016-08-25 18:06:36
    Temat: Re: jutro w eu (#225)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    sraniu nie ma końca, dziś liderzy donalda wysrali się skrajnym
    szydzeniem z frajerów co za grosze chcą pracować dla PiSu, a powinni
    przecież pracować za grube miliony zielono-niebieskich dla wspólnoty
    europejskiej...

  • 3. Data: 2016-08-26 17:26:16
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wspólnota europejska próbuje zastrzelić mnie ze swojej obleśnej powskiej
    dupy... teraz że niby nie znam jedynie słusznego języka komunikowania
    się donalda z hanną i resztą fanatyków... powiedz mi Piotrek jak
    powinienem na to reagować bo nie wiem?

  • 4. Data: 2016-08-26 22:15:54
    Od: Kviat <null>

    > powiedz mi Piotrek jak
    > powinienem na to reagować bo nie wiem?

    Idź do lekarza.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 5. Data: 2016-08-27 12:46:13
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dlaczego mam iść do lekarza skoro jestem zdrowy...

    a słyszałeś o lekarskiej powskiej mafii?
    nie?
    to może kiedyś opowiem...

  • 6. Data: 2016-08-27 13:09:21
    Od: Kviat <null>

    > dlaczego mam iść do lekarza skoro jestem zdrowy...

    Weź ze sobą wydruki swoich wypocin na grupach dyskusyjnych. Lekarz ci
    wytłumaczy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 7. Data: 2016-08-27 14:11:58
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ech, europejska mafia...
    nie dość, że mafia to jeszcze przygłupawa...