PracaGrupypl.praca.dyskusjekierownik dzialu handlowego- pytanie... › kierownik dzialu handlowego- pytanie...
    From: "przec" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: kierownik dzialu handlowego- pytanie...
    Date: Sat, 10 Jun 2006 09:21:09 +0200

    Witam!

    Rozpoczynam prace jako kierownik dzialu handlowego w sredniej wielkosci
    firmie.
    Mam doswiadzcenie w pracy w dziale handlowym, oraz na managerskim
    stanowisku, jednak takiego stanowiska nie piastowalem nigdy.
    Poszukuje wszytkich rad i wskazowek, chetnie od osob ktore maja
    doswiadzcenie w branzy FMCG.
    Jak wspomnialem to sredniej wielkosci firma, tak wiec do moich obowiazkow
    bedzie nalezec rowniez szkolenie pracownikow:
    - handlowcow- telemarketerow,
    - sprzedawcow w kilku hurtowniach
    Mysle rownierz o zbudowaniu sieci terenowych przedstawicieli handlowych.

    Poszukuje materialow - ksiazek oraz materialow szkoleniowych adresowanych
    zarowno do managerow dzialow handlowych (na potrzeby edukacji wlasnej) jak i
    do handlowcow i telemarketerow (na potrzeby szkolen).
    Interesuje mnie rowniez literatura dotyczaca budowania sieci handlowych.
    Jesli ktos moglby polecic mi sprawdzone na wlasnej skorze tytuly- bylbym
    bardzo wdzieczny za pomoc.
    Posiadam juz troszke materialow- chetnie rowniez je udostepnie.

    Bede wdzieczny za wszystkie wskazowki i rady

    Krzysztof