PracaGrupypl.praca.dyskusje › kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....

  • 31. Data: 2003-05-07 12:24:45
    Temat: Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: "Mystery Me" <m...@w...pl>

> [...]
    > jakby wogóle nie chcieli znaleźć pracy, ale są tez tacy którym naprawdę
    > zależy a mimo to niemają tyle szczęcia lub znajomości czy sił. Ja np. mam
    > wykształcenie wyższe humanistyczne znam jezyk ang. bardzo dobrze i ciężko
    mi
    > cokolwiek znaleźć tylko dlatego, że nie mam dośwadczenia. A niestety nikt
    > nie chce mi dać chociaż szansy na zdobycie tego doświadczenia. Łapie się
    > różnych zajęć dorywczych na umowę zlecenie i szukam, powoli tracę
    > cierpliwość i wiarę w siebie ale wierz mi nie jest łatwo więc tak łatwo

    Oj chyba się zle zrozumialysmy. Wiem ze na rynku sa osoby wierzace w swoje
    kompetencje i majace nadzieje na znalezienie pracy i gratuluje jezeli i Ty
    do nich nalezysz. Wyrazilam swoje obiektywne spostrzezenie ze ciagle slysze
    utyskiwania bezrobotnych a to jeszcze nie krytyka ani tym bardziej ocena.

    Pozdrawiam
    Mirage

  • 32. Data: 2003-05-07 12:30:26
    Temat: Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: "Daniel" <p...@p...onet.pl>

    Popieram. Chciałbym, żeby tak samo otwartym zawodem stał się zawód prawnika
    (adwokat, radca prawny). Oj co by to się wtedy działo.

    Daniel

  • 33. Data: 2003-05-07 12:41:23
    Od: "przemo77" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiotrG" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Widze, ze masz niezly powod do bycia bezrobotnym - zle firmy psuja
    > kandydatow, przez co oni _nie_moga_ odroznic tych zlych firm od dobrych.
    No
    > biedni kandydaci (co z tego, ze biedni na wlasna prosbe)...

    no widze ze mam do czynienia z potencjalnym pracodawca z Herbalifu.

    a ja ciebie pozdrawiam
    przemo

  • 34. Data: 2003-05-07 12:42:06
    Od: m...@p...onet.pl

    > Na prawde nie wiem co o tym sadzic. Ciagle slysze utyskiwania bezrobotnych
    > poszukujacych pracy ze nic nie ma na rynku... Tymczasem od dwoch miesiecy
    > poszukuje pracownika na stanowisko przedstawiciela handlowego i ? ... ZERO!
    Zanim będziesz dalej narzekać, zapytaj zaprzyjaźnionego psychologa: jaki
    procent populacji nadaje się na domo- i firmokrążców. Takich, co jak się ich
    wyrzuca drzwiami, to wchodzą oknem. Takich co potrafią sprzedać Eskimosom
    lodówki, a Afrykańczykom kaloryfery. Czy to będzie 1% czy mniej? W Polsce coraz
    mniej ludzi i firm ma środki na zakup towarów i usług. Jak w takich warunkach
    ma zarobić na pensję "przedstawiciel handlowy"?????????? Osobne pytanie: jaki
    obcy język jest potrzebny "przedstawicielowi handlowemu" w Polsce oprócz łaciny
    podwórkowej???

  • 35. Data: 2003-05-07 12:47:27
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl>

    _.--. Wed, 7 May 2003 03:10:14 +0200
    -<()> PiotrG, p...@s...com.pl:

    > Rozumiem, ze od wyslania CV do _nieznanej_ci_ firmy
    > rozbolaly by Cie rece ;-)

    a mnie rozbolala glowa od zastanawiania sie, dlaczego
    firma chcaca zatrudnic dobrych pracownikow na dobrych
    warunkach postanawia ukrywac swoja nazwe i wszelkie o
    sobie informacje... pal licho bol rak, ale ja tez bym
    pewnie kilka razy sie zastanowila czy warto wysylac.

    --
    Nahia, Department of Redundancy Department

  • 36. Data: 2003-05-07 12:51:02
    Od: "przemo77" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > (powiedzmy informatyko/elektronikow) - dokladnie to samo zaobserwowalem.
    > Wszyscy sie boja wlasnego cienia, bo napewno kazdy pracodawca jest
    oszustem
    > i nie zaplaci ani grosza. To jakas paranoja. Czasami jak czytam odpowiedzi
    > na tej grupie to nasuwaja mi sie skojarzenia z kolkiem rozancowym albo
    innym
    > towarzystwem wzajemnej adoracji ;-) Takiej (pesymistycznej) jednomyslnosci
    > to nigdzie indziej chyba nie ma ;-) No i, oczywiscie, z takim podejsciem
    > nikt nigdy zadnej pracy nie znajdzie (bo nie bedzie szukal - po co, i tak

    Otoz rozczaruje cie bo jestem kierownikiem jednego z dzialow w dosc duzej
    firmie. No i niestety zgadzam sie z wiekszoscia opini na tej grupie i nie
    dziwie sie ludziom ze cechuje ich brak zaufania. Stwierdzam to na podstawie
    wlasnych doswiadczen bo jak widze co musze nieraz robic z szeregowymi
    pracownikami (z ktorych jestem zadowolony, ale nie maja znajomosci w
    dyrekcji) to noz mi sie w kieszeni otwiera - ale coz jak nie ja to kto inny,
    a ja strace robote. Niestety dopoki mamy w kraju kryzys firmy beda robic co
    im sie podoba i nie beda szanowac pracownikow (bo po co - na jedno miejsce
    maja 10 kandydatow). Mam tylko nadzieje ze Unia troche utrze nosa niektorym
    pracodawcom - wezmy np taki market - posadzmy takiego dyrektora na kasie i
    dajmy mu 600 zeta na zycie - jestem ciekaw co wtedy powie.

  • 37. Data: 2003-05-07 12:53:40
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Daniel napisał:

    > Popieram. Chciałbym, żeby tak samo otwartym zawodem stał się zawód prawnika
    > (adwokat, radca prawny). Oj co by to się wtedy działo.

    Mielibyśmy całe stado prawników, którzy z racji braku pracy urządzali by
    polowania na sprawy odszkodowawcze - takie drugie USA. :(

    Flyer

  • 38. Data: 2003-05-07 12:53:43
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Mystery Me napisał:

    > Flyer, wpadnij do mnie na tescik wiedzy technicznej pod to stanowisko to
    > moze Ci sie oczka otworza. Jak mowie ze to stanowisko wymaga to to na boga
    > wymaga. Sama bym sobie przeciez pracy nie utrudniala :))))))

    Ja bym może i go zdał, ale zdolny jestem do okiełznywania wyzwań
    technicznych. ;)

    Nie wiem jak bardzo złożony jest przedmiot Twojej sprzedaży [uściślij ;)
    ], ale patrząc np. na sprzedawców komputerów, samochodów, sprzętu AGD
    itd. nie widzę żadnego problemu z nauczeniem się tych rzeczy z JEDNEGO
    [i to niezbyt opasłego] podręcznika [który ktoś musi opracować]. Chyba,
    że przedstawiciel handlowy jest u Was także wdrożeniowcem - niejako
    projektuje od podstaw całą instalację, ale to wg mnie powinna robić już
    firma macierzysta. Mam zresztą kolegę, po Wydziale Zarządzania na UW,
    który jest świetnym przedstawicielem Manessmana [jakieś instalacje a nie
    drukarki].

    Flyer

  • 39. Data: 2003-05-07 13:09:47
    Od: "Mystery Me" <m...@w...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
    jaki
    > obcy język jest potrzebny "przedstawicielowi handlowemu" w Polsce oprócz

    Ohhh doprawdy. Zapytaj zaprzyjaznionego biznesmena na czym polega biznes a
    wyjasni Ci ze chodzi o wymiane towaru czyli? Sprzedaż.
    Bez sprzedazy ani rusz. Sprzedaje przedstawiciel, srzedaje pani z biura
    obslugi klienta, sprzedaje dyrektor handlowy i sprzedaje tez prezes.
    Ja na prawde prosze nie porownywac powaznego stanowiska z domo czy firmo
    krazca. Rece opadaja....

    Mirage

  • 40. Data: 2003-05-07 13:10:57
    Od: "Mystery Me" <m...@w...pl>

> [...]
    jaki
    > obcy język jest potrzebny "przedstawicielowi handlowemu" w Polsce oprócz

    a po co jezyk? przeczytaj pare postow wyzej wyjasnilam chyba ze wysyla sie
    pracownika na szkolenia zagraniczne...