PracaGrupypl.praca.dyskusje › przekaz sponsorowany (#221)

  • 1. Data: 2016-08-11 18:48:01
    Temat: przekaz sponsorowany (#221)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jakiś czas temu pojawiła się ciekawa wielogodzinna informacja, że
    koalicja po/eu rozpoczęła "projekt" totalnego przyjmowania do pracy
    (autor: tych co dobrze zagłosowali) ze skrajnie histerycznym rzucaniem
    dupą, że "my to nie"...

    po jakimś czasie informację tą potwierdziła sama hanna gronkiewicz waltz
    wyjaśniając, że nowi mają za cel totalnie okraść ze wszystkiego PiS...

    po pewnym czasie sprawę wyjaśnił dupostrzał po/eu, że nowi w po/eu mają
    zająć się programowaniem (autor: jak pisałem "w modelu zmiennej
    pomocniczej" [R])...

    nie będzie to dla nich łatwe zajęcie, bo wymagania niestety posiadania i
    używania mózgu, a nie dupy...

    P.S.
    skoro już kradniemy... zakupiłem ostatnio na znanym z modelu zmiennej
    pomocniczej [R] portalu płytę z muzyką... przed wpłaceniem kasy wysłałem
    maila, żeby mi nie wysyłał w kopercie a wysłał w pudełku... cisza... ok,
    wpłaciłem i czekam... przyszło po tygodniu... oczywiście w kopercie...
    ale to jeszcze nic... cała płyta wymazana w jakimś gównie... nie jestem
    w stanie rozpoznać, czy to keczup z pizzy, czy może wysyłający nasrał do
    koperty zanim zapakował do niej płytę... ech, europa...