PracaGrupypl.praca.dyskusjejest kakas informacja PIP? › jest kakas informacja PIP?
    From: "Marek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: jest kakas informacja PIP?
    Date: Tue, 14 Jan 2003 14:29:34 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@dev31.gazeta.pl

    Próbuję się dodzwonić (DC) do PIP, mam dwa numery 583 17 27 i 628 58 07
    które ciągle są albo zajęte albo nikt nie odbiera. Oczyma wyobraźni widzę
    jak jakiś urzędas nie odbiera telefonów bo mu sie nie chce, a z telefonu
    korzysta tylko wtedy gdy chce gdzieś zadzwonić (może sie mylę). Zna ktoś
    jakiś inny nr pod ktorym mozna się czegoś dowiedzieć ? Ewentualnie moze ktos
    mi poda adresu PIPu w w-wie to ich nawiedze, tylko nie wiem czy ktoś bedzie
    chciał ze mna rozmawiać.

    Napisze w czym rzecz, moze ktoś tutaj mi doradzi.
    Pracodawca zwolnił mnie z przyczyn ekonomicznych, na wymówieniu napisał że
    zaistniały przesłanki do ogłoszenia upadłości ale jej jeszcze nie oglosił i
    chyba nie zamierza. Zalega mi kase za 2 miesiace. Na załączniku do
    świadectwa pracy napisali ile mi zalegają. Odzyskać kasy od firmy się raczej
    nie da bo nie mają, pozostaje FGSP. Zastanawiam się czy są inne sposoby niż
    przechodzenie całej procedury sąd pracy, wyrok, komornik itd. W FGSP
    powiedzieli ze w zasadzie wyrok sadu pracy nie jest potrzebny bo mam
    oświadczenie firmy że mi zalegaja. Potrzebny jest mi tylko papier na to że
    są niewypłacalni. Wiem że można próbować przez sąd gospodarczy ale to chyba
    za gruby kaliber. Nie wiem gdzie powinienem się skierować żeby sprawę
    możliwie szybko i skutecznie załatwić.

    Pozdrawiam,
    Marek