PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie zarobki

  • 1. Data: 2006-02-24 06:34:01
    Temat: jakie zarobki
    Od: "sarra" <b...@s...pl>

    Witam!
    Jakich zarobków można się spodziewac pracując jako statystyk (analityk) w
    firmie robiącej badania farmaceutyczne? Firma raczej mała, max 14 osób,
    miasto kraków.

    Wiem, że średnio to od 900zł do 3000, ale prosze zawęzcie ten przedział!

  • 2. Data: 2006-02-24 06:39:31
    Temat: Re: jakie zarobki
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "sarra" <b...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Wiem, że średnio to od 900zł do 3000, ale prosze zawęzcie ten przedział!

    1950 zł (+- 50%)

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-02-24 07:00:41
    Od: "jaQbek" <K...@n...cierpi.spamu>

    > Wiem, że średnio to od 900zł do 3000, ale prosze zawęzcie ten przedział!

    900.01 - 2999.99

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

  • 4. Data: 2006-02-24 07:24:51
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 24 Feb 2006 07:34:01 +0100, sarra napisał(a):

> [...]
    > miasto kraków.
    >
    > Wiem, że średnio to od 900zł do 3000, ale prosze zawęzcie ten przedział!

    Poczytaj archiwum. Nie istnieje konkretna cena za taka prace. Wszystko
    zalezy od tego jak umiesz negocjowac, jak duzo potrafisz i jakie sa
    oczekiwania i mozliwosci pracodawcy.

    To wszystko jest dosc skomplikowane, stad NIKT na grupie nie poda Ci zadnej
    konkretnej ceny, bo nawet gdyby to zrobil, piszac np. ze 2500zl, a Ty
    pojdziesz na rozmowe negocjowac i uslyszysz 849zl i wtedy co? Powiesz, ze w
    usenecie mowili, ze masz dostac wiecej? :>

    Swego czasu odkrylem prosta prawde :) Jak nie wiesz ile powinnas zarabiac,
    to powinnas zarabiac niewiele :D. Potem, jak juz nabierzesz doswiadczenia i
    rozeznania w swojej branzy, mozesz zmienic prace na lepiej platna i bedzie
    to swiadoma decyzja ze swiadomymi oczekiwaniami placowymi.
    Teraz jesli nie wiesz ile powinnas zarabiac, to znaczy, ze raczej nie masz
    duzego doswiadczenia, wiec z gory przygotuj sie na raczej mniejsze kwoty.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2006-02-24 10:11:26
    Od: "zdenek" <g...@s...com>

    "sarra"
> [...]
    > miasto kraków.
    >
    > Wiem, że średnio to od 900zł do 3000, ale prosze zawęzcie ten przedział!

    Nie wiem, czy Ci to cos ulatwi, ale w Warszawie bierze sie za to
    ok. 3000-5000 brutto miesiecznie (umowa o prace, kwota zalezna od tego,
    czy jestes poczatkujacy, czy masz juz jakies wieksze doswiadczenie z SPSS).

    zdenek

  • 6. Data: 2006-02-24 13:22:54
    Od: mgl <m...@s...net>

    zdenek wrote:
    > Nie wiem, czy Ci to cos ulatwi, ale w Warszawie bierze sie za to
    > ok. 3000-5000 brutto miesiecznie (umowa o prace, kwota zalezna od tego,
    > czy jestes poczatkujacy, czy masz juz jakies wieksze doswiadczenie z SPSS).

    Jeśli ponadto znasz SAS/Base i SAS 4GL to myślę, że nawet więcej...

    pozdrawiam,
    --
    mgl