PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka umowa › jaka umowa
  • Data: 2003-02-03 16:21:37
    Temat: jaka umowa
    Od: "Bimbelt" <==NoSpam==marcin@zdroje.one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem studentem studiow dziennych i wkrotce mam podpisac umowe o prace w
    niepelnym wymiarze godzinowym (praca stala). W zwiazku z tym jakie czekaja
    mnie formalnosci i rozliczenia. Jest to moja pierwsza praca i nie wiem co
    mnie czeka. Mozecie mi jakos krotko wytlumaczyc co bede musial zalatwiac sam
    a co zalatwi za mnie pracodawca ??
    Z tego co wiem, to pracodawca ma obowiazek w tym przypadku placic za mnie
    skladki Zusowskie. Czy jest jakis dolny prog pensji ponizej ktorego nie
    placi sie tych skladek? Co dzieki tym skladkom zyskuje, a co trace?

    Pozdrawiam - Bimbelt