PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka pensja

  • 1. Data: 2003-03-26 18:00:40
    Temat: jaka pensja
    Od: daro <d...@k...pl>

    jest przewidziana dla informatyka (od wszystkiego) w Urzedzie
    Wojewodzkim ?
    Jaki zakres kompetencji i czy mozna w takiej pracy rozwinac skrzydla
    rowniez jako dzialacz etc. ?
    Scislej biorac chodzi o Rzeszow.

    Czego moge sie spodziewac na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Wielkie dzieki za rady :)

    Darek

  • 2. Data: 2003-03-26 18:37:02
    Temat: Re: jaka pensja
    Od: "Greg" <U...@o...pl>

    "daro" w news:3E81EAC8.70C7B86C@korba.pl napisal(a):

    > jest przewidziana dla informatyka (od
    > wszystkiego) w Urzedzie Wojewodzkim ?

    Dzisiaj uslyszalem, ze widelki dla informatyka w Urzedzie Miejskim to
    700-5000 zl (ma znaczenie wyksztalcenie - ktos bez informatycznego zarobi
    chyba gora 2000). Ale te 5000 to raczej taki garniec ze zlotem na koncu
    teczy ;-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl

  • 3. Data: 2003-03-26 19:22:04
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Uzytkownik "Greg" <U...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > 700-5000 zl (ma znaczenie wyksztalcenie - ktos bez informatycznego zarobi
    > chyba gora 2000). Ale te 5000 to raczej taki garniec ze zlotem na koncu

    ale samorzad (UM) ma wyzsze stawki od budzetowki (UW). Znajoma pracuje jako
    referent w urzedzie wojewodzkim i zarabia 1200 brutto, radca prawny zarabial
    ponizej 2000 zl (brutto).

    Asiek

  • 4. Data: 2003-03-27 17:30:48
    Od: daro <d...@k...pl>

    Dzieki.
    Ciekawe ile mi zaproponuja - moze zgadywanka? :)

    Ja optuje (poboznie sobie zycze) 1500 brutto :(

    Darek

  • 5. Data: 2003-03-27 18:33:31
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

> [...]
    >rowniez jako dzialacz etc. ?
    >Scislej biorac chodzi o Rzeszow.
    >Czego moge sie spodziewac na rozmowie kwalifikacyjnej?

    jako referent ? cos kolo 200 brutto za 1/4 etatu czyli pewnie z 800 pln
    brutto... jak bedziesz mial dobrego szefa/owa to dostajac troche nagrod...
    za duze osiagniecia mozesz liczyc na 1000 pln 8-)

    \_/
    (._.)_|\
    CCIE #8557