PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka kwota

  • 1. Data: 2006-02-20 22:09:46
    Temat: jaka kwota
    Od: "Tomek" <d...@w...pl>

    Witam
    Moje pierwsze pytanie:
    Ile można powiedzieć za usługę typu??
    Oczyszczanie systemu operacyjnego z wirusów (nie był stawiany od nowa system tylko
    ręczne skanowanie kompa i usuwanie wirusów), przywracanie ustawień które pomieszały
    wirusy, odinstalowywanie gier i zbędnych programów. Dodam dla ciekawości ze było ich
    trochę :( Ściągnięcie z Internetu i zainstalowanie 4 programów, mała kosmetyka całego
    kompa typu wyłączenie zbędnych rzeczy, które włączały się przy starcie systemu.
    Całość trwała około 12 godzin.

    Moje drugie pytanie to:
    Ile można powiedzieć za zainstalowanie gołego systemu operacyjnego, a ile za system
    operacyjny i kilka podstawowych programów typu: Office, Winamp, antywirus, Rar,
    Acrobat.

    Dzięki za odpowiedzi
    Pozdrawiam Tomek

  • 2. Data: 2006-02-20 22:49:12
    Temat: Re: jaka kwota
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 20 Feb 2006 23:09:46 +0100, "Tomek" <d...@w...pl> wrote:

> [...]
    całego kompa typu wyłączenie zbędnych rzeczy, które włączały się przy
    starcie systemu. Całość trwała około 12 godzin.

    A ile dla klienta to bylo warte? ile na tym zaoszczedzil nerwow,
    problemow, ile dzieki temu swoich klientow mogl obsluzyc i na nich
    zarobic? ilu klientow by stracil gdyby nie to co zrobiles?
    Usuwanie robaczkow - 100 - 200 zl gdy trwa sensowna ilosc czasu.
    Przy 12h stawialbym system na nowo.

    >Ile można powiedzieć za zainstalowanie gołego systemu operacyjnego,
    a ile za system operacyjny i kilka podstawowych programów typu:
    Office, Winamp, antywirus, Rar, Acrobat.

    200-300 zl?

    Oczywiscie to zalezy tez od formy rozliczenia z klientem -
    umowa-zlecenie, fv, szara strefa.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 3. Data: 2006-02-21 09:46:58
    Od: HERAKLES <h...@g...com>

    WAM wrote:

> [...]
    > Przy 12h stawialbym system na nowo.

    > a ile za system operacyjny i kilka podstawowych programów typu:
    > Office, Winamp, antywirus, Rar, Acrobat.

    ??? 20-30zł

  • 4. Data: 2006-02-21 13:19:15
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    HERAKLES wrote:
    > ??? 20-30zł

    Hydraulik bierze tyle za kazda pierdolke. A z innej beczki to chetnie
    Cie zatrudnie, skoro tyle bierzesz.

  • 5. Data: 2006-02-21 17:10:10
    Od: b...@b...pl

    Piotrek wrote:

    > Hydraulik bierze tyle za kazda pierdolke. A z innej beczki to chetnie
    > Cie zatrudnie, skoro tyle bierzesz.

    Taaaak... taki Wojtek czy Herakles własnie tyle płacą ludziom, a potem jest
    OMG nie mogę znaleźć pracownika, albo ch*b*s* nie mam chętnych do
    projektów.

  • 6. Data: 2006-02-21 20:07:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 21 Feb 2006 10:46:58 +0100, HERAKLES <h...@g...com>
    wrote:

    >??? 20-30zł
    20-30 zl? Nie chcialoby mi sie ruszyc do klienta :)
    A i klient moglby nie chciec tak taniej uslugi :)

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 7. Data: 2006-02-22 01:13:07
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > ??? 20-30zł
    wszysko zalezy komu. na zewnątrz, to 200-300, zaś komuś znajomemu to "a
    flaszkę" to te 20-50 zł wyjdzie. ale tak tanio bo po znajomości :)

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 8. Data: 2006-02-22 12:06:04
    Od: "jacek5" <j...@i...pl>

    > ??? 20-30zł

    :)))
    Tyle to można wziąć za sam dojazd...

    Ale to zależy również od klienta.

    Powiedzmy, że nie mniej niż 360 brutto, o ile klient "rokuje na przyszłość."

  • 9. Data: 2006-02-22 12:13:34
    Od: "jacek5" <j...@i...pl>

    > Taaaak... taki Wojtek czy Herakles własnie tyle płacą ludziom, a potem
    > jest
    > OMG nie mogę znaleźć pracownika, albo ch*b*s* nie mam chętnych do
    > projektów.

    Znajomego wezwał pewnego razu klient do komputera /firma/.
    Wykonał robotę mniej więcej tego typu co HERAKLES... Zajęło mu całe
    popołudnie i wieczór.
    No i klient w podziękowaniu wyjął z lodówki i wręczył mu...uwaga... 1litr
    Coca-Coli.
    :)))
    No, żeby chociaż zgrzewkę piwa...

    Ludzie szanujcie się i nie dajcie robić się w "wała", bo byle robol za
    drobną usługę (np. wniesienie kilku mebli na 2 piętro) bierze przeciętnie po
    kilka stów.

  • 10. Data: 2006-02-22 14:03:16
    Od: b...@b...pl

    jacek5 wrote:

    (...)
> [...]
    > popołudnie i wieczór.
    > No i klient w podziękowaniu wyjął z lodówki i wręczył mu...uwaga... 1litr
    (...)

    12.02.2006, siedzę na spotkaniu z Paroma Ważnymi Osobami (obowiązki
    towarzyskie). Anegdotki, toasty, oczywiście narzekania na pracę i niską
    jakość pracowników. Po paru głebszych Pan Prezes (baczność!) firmy
    konsultingowej bierze mnie pod ramię i słodzi, że skoro potrafię to i owo,
    on by mi zaufał i że ostatnio mają kłopoty. Zatem czy mógłbym w tygodniu
    rzucić wszystkie zlecenia w pizdu i pognać do innego miasto do jego firmy,
    bo trzeba szybko ustawić to i owo. Na moje niewinne pytanie ile za to
    oferuje okazał niebotyczne zdziwienie: "Jak to, przecież ty to lubisz i tym
    się zajmujesz, jeszcze chcesz za to pieniądze? Dlaczego nie chcesz mi
    pomóc, ty mnie chyba nie szanujesz, taki z ciebie przyjaciel?"

    I tak oto straciłem szansę na kolejne lukratywne zlecenie oraz kolejnego
    serdecznego przyjaciela :-)

    P.S. Nie tak dawno bardzo miły pan z firmy holującej samochody udzielił mi
    bezcennej rady: otóż w kategorii tzw. "usługi" minimalną kwotą
    rozliczeniową jest "stówa" lub jej wielokrotność.