PracaGrupypl.praca.dyskusjejak uzupelniac liste obecnnosci ? › jak uzupelniac liste obecnnosci ?
    From: "bozenka" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: jak uzupelniac liste obecnnosci ?
    Date: 12 Oct 2006 13:35:57 -0700

    Witam,

    Wiem, ze temat listy obecnosci byl juz wielkoroc walkowany i
    przejrzalam archiwum grupy.
    Mnie nurtuje jednak inna sprawa.
    W moejej firmie sekretariat lezy w innym budnku niz miesjce pracy
    czesci pracowników. Dojscie tam zabiera mi kolo 10 minut dziennie,
    chcac wpisywac sie rano i wieczorem. Z drugiej strony nasz czas pacy
    jest kontrolowany poprzez zalogowanie sie do systemu komputerowego.
    Wiec jesli liczyc za czas pracy moment przyjscia do sekretariatu to
    bede pracowala dluzej niz wynika to ze statystyk czasu zalogowania w
    systemie i faktyczniej w nim pracy.
    Pomijam fakt, ze wielu pracowników uzupelnia liste obecnosci dopiero
    pod koniec miesiaca.
    Dlatego tez wymyslilam sobie inny system. Chcac byc w porzadku
    wzgledem pracodawcy i siebie na swoim biurku zapisuje dokladny czas
    swojej pracy i raz na tydzien przepisuje swoje zapiski do Listy
    obecnosci. Do dzis wydawalo mi sie, ze jestem w porzadku i
    rozliczam sie z firma co do minuty.
    Dzisiejszego dnia znajomy w pracy powiedzial mi, ze lepiej wpisywac
    okragle godziny niz szczegolowo, ze ponic pracodawca lepiej na to
    patrzy. Przynam ze "zbaranialam".
    Przeciez co sobie pomysli pracodawca gdy zobaczy ataka rozbieznosc
    miedzy czasem pracy wynikajacycm z zalogowania a wpisami, zwlaszcza jak
    wyjdzie minus ?

    Prosze o odpowiedz, jak to wyglada u Was w pracy ? Czy sumiennosc
    jest tak zle postrzegana ?

    Pozdrawiam,

    Bozenka