PracaGrupypl.praca.dyskusjejak sprawdzic › jak sprawdzic
    From: "Dlugi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: jak sprawdzic
    Date: Fri, 21 Jun 2002 19:41:50 +0200

    Znalazłem ciekawą oferte pracy w Skandynawii. Firma reklamuje się min. w
    internecie http://www.interregion.home.pl/index.html .
    Jednak aby dostać prace trzeba pokryć "koszty".
    Poszczególne kwoty są szczegółowo opisane (ubezp, zakwaterowanie na pierwszy
    tydzień, organizacja itp.) i nie wygórowane, wydatki są uzasadnione
    wiarygodnie.
    Jednak nie zmienia to faktu ż najpierw musze zapłacic.
    Nie wiem czy to wiarygodna firma, czy ktoś kto sobie potem zniknie.
    Czy może ktoś wyjeżdżał już do pracy organizowanej przez Organizacje
    Międzynarodową " INTERREGION " ?.
    A może ktoś wie gdzie można sprawdzić wiarygodność firmy (jakaś stronka czy
    użąd) ??.

    Pozdrowienia
    Dlugi