PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak skutecznie wydymać system?

  • 1. Data: 2015-02-17 17:36:27
    Temat: jak skutecznie wydymać system?
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jakie przywileje w podejmowaniu pracy posiadają osoby ze stopniem
    niepełnosprawności?

  • 2. Data: 2015-02-18 09:49:10
    Temat: Re: jak skutecznie wydymać system?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-02-17 o 17:36, identyfikator: 20040501 pisze:
    > jakie przywileje w podejmowaniu pracy posiadają osoby ze stopniem
    > niepełnosprawności?

    Mam nadzieję, że niedługo jakaś maszyna obetnie ci ręce. Wtedy:
    1) dowiesz się jakie będziesz miał przywileje i jak skutecznie będziesz
    mógł dymać system
    2) jesteś za tępy, żeby bez rąk obsługiwać komputer, więc będzie
    nadzieja, że przestaniesz w końcu syfić w internecie

    Powrotu do zdrowia psychicznego życzę
    Piotr

  • 3. Data: 2015-02-18 11:03:40
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    po co mi ręce, byle bym miał dupę do strzelania, to w tym systemie osiągnę
    sukces...

  • 4. Data: 2015-02-18 13:00:13
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ogólnie to mam coraz mniej do powiedzenia, ale tak Twoim zdaniem Kviat,
    wolna-europa prowadzi wojnę podjazdową [R] w stosunku do frajerów [R]?
    chętnie bym posłuchał opinni na ten temat...

  • 5. Data: 2015-02-18 13:23:20
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-02-18 o 13:00, identyfikator: 20040501 pisze:
    > ogólnie to mam coraz mniej do powiedzenia, ale tak Twoim zdaniem Kviat,

    Moim zdaniem powinieneś zmienić lekarza.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 6. Data: 2015-02-22 19:42:10
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    ...a taki bartoszewski, jak mówi do ciebie to robi głupie miny, czy on jest
    normalny (europejczyk)?

  • 7. Data: 2015-02-22 23:58:35
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-02-22 o 19:42, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > ...a taki bartoszewski, jak mówi do ciebie to robi głupie miny, czy on
    > jest normalny (europejczyk)?

    Znowu pomyliłeś tabletki i masz halucynacje? Oj... siostra oddziałowa
    nie będzie zadowolona.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr