PracaGrupypl.praca.dyskusjejak się zwolnić z pracy? › jak się zwolnić z pracy?
    From: "Andżelika" <A...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: jak się zwolnić z pracy?
    Date: Sat, 5 Jul 2003 09:08:44 +0200

    pracuję na 1/2 etatu, obowiązuje mnie dwutygodniowy okres wypowiedzenia i
    mam urlop okolo20 dni, znalazłam lepszą pracę którą zaczynam od 14 lipca, w
    obecnej firmie nie ma mowy o porozumieniu stron, gdyż musieliby zapłacić mi
    za urlop, a nie ukrywam że chciałabym żeby mi za niego zapłacili bo i tak
    ostatnio nie wypłacali mi pełnych pensji, czy jest inne rozwiązanie niż
    wypowiedzenie i pojscie na urlop, bo jak juz zloze wypowiedzenie to beda
    kazali mi isc na ten czas na urlop?chyba zagmatwalam ale moze ktos mnie
    zrozumie!