PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak się liczy okres wypowiedzenia?

  • 1. Data: 2007-01-05 14:45:43
    Temat: jak się liczy okres wypowiedzenia?
    Od: "Maxima" <m...@v...pl>

    Dzień dobry,
    Bardzo proszę o informację w jaki sposób liczy się okres wypowiedzenia umowy
    o pracę? W tej chwili obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenia i
    jeżeli złożę dokument w kadrach np. w poniedziałek to miesiąc będzie liczony
    do końca stycznia czy do końca lutego?

    Pozdrawiam,
    Maxima

  • 2. Data: 2007-01-05 14:56:58
    Temat: Re: jak się liczy okres wypowiedzenia?
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Maxima napisał(a):
> [...]
    > jeżeli złożę dokument w kadrach np. w poniedziałek to miesiąc będzie liczony

    liczyć nie umiesz jak cie obowiązuje miesiąc wypowiedzenia no to chyba
    przynajmniej miesiąc musi upłynąć od złożenia wypowiedzenia do odejścia
    z pracy, chyba że odejdziesz za porozumieniem stron.
    Ale dokładnie to ci na pewno powiedzą bardziej biegli w sprawie od mnie.

  • 3. Data: 2007-01-05 14:59:22
    Od: "ap1000" <a...@g...pl>

    Liczy się od początku nowego miesiąca - czyli w Twoim przypadku trwa do
    końca lutego.

  • 4. Data: 2007-01-05 15:07:00
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Maxima porozsypywal nastepujace haczki:
    > Bardzo proszę o informację w jaki sposób liczy się okres wypowiedzenia umowy
    > o pracę?
    Od 1. miesiaca nastepnego
    W tej chwili obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenia i
    > jeżeli złożę dokument w kadrach np. w poniedziałek to miesiąc będzie liczony
    > do końca stycznia czy do końca lutego?
    Bedzie liczony od 1. lutego do konca lutego
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-01-05 16:52:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enloao$4vn$1@news.onet.pl Maxima <m...@v...pl> pisze:

    > Bardzo proszę o informację w jaki sposób liczy się okres wypowiedzenia
    > umowy o pracę?
    KP art. 30 §2^1

    Jotte