PracaGrupypl.praca.dyskusjejak nalicza sie urlop › jak nalicza sie urlop
  • Data: 2003-09-17 16:46:37
    Temat: jak nalicza sie urlop
    Od: Patrycja Kruk <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Pracuję już od ponad trzech lat. W czerwcu br. zmieniałam pracę. W tej
    chwili za ten rok kalendarzowy zsotało mi 7 dni urlopu. Chciałabym
    wybrać go do końca jeszcze w tym miesiącu. Czy pracodawca ma prawo
    odmówić mi?
    czy prawdą jest, ze pracodawca zobowiązany jest dać mi urlop dopiero po
    upływie 6 miesięcy pracy w danej firmie, pomimo, iż nie jest to moja
    pierwsza praca?
    Czy mogę nawet na początku roku wykorzystać urlop za dany rok
    kalendarzowy czy nalicza się on wraz z upływem czasu?
    --
    Pozdrawiam,
    Patrycja Kruk