PracaGrupypl.praca.dyskusje › DOŚĆ SPRZEDAWANIA !!!

  • 1. Data: 2003-07-15 10:24:15
    Temat: DOŚĆ SPRZEDAWANIA !!!
    Od: "jacek" <j...@t...pl>

    Po kilku latach pracy jako handlowiec, chciałbym zajać się
    czymś innym. Czy można jeszcze znaleźć pracę, która
    pozwoliłaby na skromne utrzymanie i wyłączenie się z pościgu
    za klientami????

  • 2. Data: 2003-07-15 10:53:37
    Temat: Re: DO?? SPRZEDAWANIA !!!
    Od: r...@r...pl

    > Po kilku latach pracy jako handlowiec, chcia?bym zaja? si?
    > czym? innym. Czy mo?na jeszcze znale?? prac?, kt?ra
    > pozwoli?aby na skromne utrzymanie i wy??czenie si? z po?cigu
    > za klientami????

    Na tak postawione pytanie, z taka iloscia danych moge smialo odpowiedziec:
    TAK, mozna! (co nie znaczy, ze kazdemu sie udaje)

    pozdrawiam

    romekk ;-)

  • 3. Data: 2003-07-15 12:34:06
    Temat: Re: DOŚĆ SPRZEDAWANIA !!!
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Tue, 15 Jul 2003 12:24:15 +0200, jacek wrote:

    > Po kilku latach pracy jako handlowiec, chciałbym zajać się
    > czymś innym.

    Obawiam się, że jedyne oferty których nie brakuje, to właśnie oferty na
    wszelakich naganiaczy.

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'

  • 4. Data: 2003-07-15 13:41:36
    Od: "Kociam" <p...@g...pl>

    > Po kilku latach pracy jako handlowiec, chciałbym zajać się
    > czymś innym. Czy można jeszcze znaleźć pracę, która
    > pozwoliłaby na skromne utrzymanie i wyłączenie się z pościgu
    > za klientami????

    Mysle, ze skoro masz duze doswiadczenie sprzedazowe, moglbys sprobowac sie
    gdzies zahaczyc jako szkoleniowiec.

    Kociam
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    http://www.indukti.art.pl
    PELNIA PINGWANY!!!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 5. Data: 2003-07-15 17:01:26
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Użytkownik "jacek" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Po kilku latach pracy jako handlowiec, chciałbym zajać się
    > czymś innym. Czy można jeszcze znaleźć pracę, która
    > pozwoliłaby na skromne utrzymanie i wyłączenie się z pościgu
    > za klientami????

    Nie ma takiego zajęcia na Ziemi, które nie wymaga sprzedaży.

    mer

  • 6. Data: 2003-07-15 22:00:40
    Od: "jacek" <j...@t...pl>

    chętnie bym spróbował, prowadziłem już róznego rodzaju
    prezentacje a raz nawet seminarium :)))

  • 7. Data: 2003-07-16 04:34:32
    Od: "Marcin Strzelecki" <m...@k...pl>

    Witam

    "mer" wrote

    > Nie ma takiego zajęcia na Ziemi, które nie wymaga sprzedaży.

    jest, wolontariat ;-)

  • 8. Data: 2003-07-16 07:53:31
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Marcin Strzelecki napisał:

    > jest, wolontariat ;-)

    Też wymaga "sprzedawania" i to chyba jeszcze bardziej niż produkty
    realne - w tym przypadku musisz sprzedawać ideę.

    Flyer

  • 9. Data: 2003-07-16 09:18:22
    Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl>

    > Też wymaga "sprzedawania" i to chyba jeszcze bardziej niż produkty
    > realne - w tym przypadku musisz sprzedawać ideę.
    >
    > Flyer

    A sprzataczka albo opiekunka do dziecka ??? :-)))

    Katarzyna

  • 10. Data: 2003-07-16 10:01:23
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > A sprzataczka albo opiekunka do dziecka ??? :-)))
    >
    > Katarzyna

    Sprzedają swój czas. Tez muszą często wciskać kit klientowi, aby sprzedać godzine
    swojej pracy za
    więcej niż klient (pracodawca chce dać).

    mer