PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak długo czeka sie na pozwolenie pracy w Niemczech

  • 1. Data: 2002-03-01 16:14:49
    Temat: jak długo czeka sie na pozwolenie pracy w Niemczech
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pracodawce w Niemczech. Wysłałem pracodawcy zaświadczenie, że jestem
    studentem, pracodawca przesłał je do niemieckiego "urzędu pracy" (nie chce
    kaleczyć niemieckiego :) ) już prawie 2 miesiące temu i na tym się wszystko
    zatrzymało.
    Czytałem, że tego typu formalności zajmują dużo czasu, ale może ktoś zna więcej
    szczegółów na ten temat. Komu urząd pracy powiniem przesłać dokumenty do
    wypełnienia: mnie czy mojemu pracodawcy? Ile czasu mogą trwać te formalności?
    Z góry dziękuję za pomoc
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-03-01 18:21:22
    Od: "Piotr G" <p...@p...onet.pl>

    <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > szczegółów na ten temat. Komu urząd pracy powiniem przesłać dokumenty do
    > wypełnienia: mnie czy mojemu pracodawcy? Ile czasu mogą trwać te

    Powinien dostać do ręki po 2,3 miesiącach, ale wcześniej może się
    dowiedzieć o wydaniu pozwolenia i Cię uprzedzić.

    A gdzie jedziesz ?? Może się spotkamy ;-))

    Piotr