PracaGrupypl.praca.dyskusje › Licencjat i greencard?

  • 1. Data: 2002-03-01 16:41:11
    Temat: Licencjat i greencard?
    Od: "Rafal Neumann" <n...@s...pl>

    Czy Niemcy uznaja licencjat za wyzsze wyksztalcenie?

    RF

  • 2. Data: 2002-03-03 20:37:39
    Temat: Re: Licencjat i greencard?
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Sa z tym problemy,
    duzo zalezy od tlumaczenia :-))

    Zdrowko
    Thomas, Hamburg

    a5oamn$k8m$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-03-03 21:17:56
    Od: <a...@o...pl>

    Czesc,
    Pozwole sie wtracic z podobnym pytaniem (widzialem, ze Kolega jest dobrze
    zorientowany). Mianowicie:
    Czy elektronik po 5-cio letnich studiach, czyli mgr inz elektronik, tez moze
    probowac na Green Card dla informatykow? Czy moze nalezy postarac sie o
    jakis "papierek"? (podyplomowe, czy cos w tym stylu).
    Dziekuje za info i pozdrawiam,
    Artur

  • 4. Data: 2002-03-04 07:47:49
    Od: "irek" <i...@y...com>

    Jestem elektronikiem i nie mialem problemow .
    Wiecej szczegolow - pisz na priv.
    irek

  • 5. Data: 2002-03-04 20:48:16
    Od: "Rafal Neumann" <n...@s...pl>

    "Thomas Ochmann" <t...@a...de> wrote in message
    > Sa z tym problemy,
    > duzo zalezy od tlumaczenia :-))

    mozesz to rozwinac? chodzi oczywiscie o licencjat z informatyki z polskiego
    univerku

    Rafal Neumann

  • 6. Data: 2002-03-07 22:35:07
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Sprawa jest prosta,
    w niemczech pojecie licencjat nie istnieje.
    albo skonczyles studia i masz dyplom albo go nie masz.

    Tlumaczenie musi byc przedlozone w redzie pracy
    jesli Twoj pracodawca chce Cie zatrudnic jako absolwenta z dyplomem
    czyli chce Ci placic mniej niz 50000 EURO brutto rocznie.
    W sumie jest to jedyna kwestia w ktorej dyplom uczelni wyzszej
    jest tak naprawde potrzebny.

    W przypadku starania sie o prace jest on
    co prawda przydatny, ale i najlepszy Ci nie pomoze
    jesli nie bedziesz mogl sie przebic i pokazac
    w czasie okresu probnego ze cos potrafisz.....

    a60od7$kn2$...@n...tpi.pl...